beantwoord

100 euro retour hsl abbo houders

• 4 maart 2019
  • 3 reacties
  • 178 Bekeken

Weet iemand hoe het zit met de 100 euro die je als abbo houder retour zou krijgen vanwege de problemen op de hsl.
Heb deze vraag ook gesteld bij ns daar werd gezegd dat eind februari een mail zou komen maar ik heb niets gezien
icon

Beste antwoord door Emma NS 4 maart 2019, 11:41

Beste Marcons1, welkom bij onze Community!

Dit klopt inderdaad. Vaste klanten die in de periode 1 november 2018 t/m 31 januari 2019 een Altijd Toeslagvrij jaarabonnement hebben (gehad) krijgen eenmalig €100,- als tegemoetkoming. Je kunt via dit formulier een aanvraag indienen. Je kunt op de link klikken en daar inloggen met je klantnummer, geboortedatum en je unieke verificatiecode. Hierna volg je gewoon de stappen op het scherm. Let wel, deze URL is nóg niet beschikbaar.
Bekijk origineel

3 reacties

Beste Marcons1, welkom bij onze Community!

Dit klopt inderdaad. Vaste klanten die in de periode 1 november 2018 t/m 31 januari 2019 een Altijd Toeslagvrij jaarabonnement hebben (gehad) krijgen eenmalig €100,- als tegemoetkoming. Je kunt via dit formulier een aanvraag indienen. Je kunt op de link klikken en daar inloggen met je klantnummer, geboortedatum en je unieke verificatiecode. Hierna volg je gewoon de stappen op het scherm. Let wel, deze URL is nóg niet beschikbaar.
Hallo @Emma NS,

Begin dit jaar ontving ik een algemene excuusbrief van NS over het grote aantal vertragingen van ICD. Daarin werd ook vermeld dat toeslag-abonnementhouders een apart schrijven zouden krijgen over de 100 euro compensatie. Ik heb een toeslagvrij-abonnement, maar deze tweede brief nooit ontvangen. Nu ik actief op zoek ga naar informatie, zie ik in jouw reactie op het forum dat ik een formulier moet invullen voor de compensatie. Dit formulier was echter geldig tot 1 april. Op welke manier kan NS de 100 euro compensatie uitkeren aan mij?
Ik kijk het graag voor je na of ik iets voor je kan doen, aheuvel. Zou je willen reageren op de privéberichten die ik heb gestuurd?

Reageer