beantwoord

15 euro korting

• 1 February 2023
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Goedenavond,

Ik heb net iemand van de klantenservice gesproken en die vertelde mij dat ik 15 euro korting op mijn huidige (Dal Voordeel) abonnement zou krijgen, alleen kan ik dat nergens terug vinden op Mijn NS. 

Ik betaal dan 52,20 euro i.p.v. 67.20 euro.

Is het op een of andere manier mogelijk hier een bevestiging van te krijgen?

Mvg,

Rowan Moelhan

icon

Beste antwoord door Stijn NS 2 February 2023, 12:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoewel deze actie me niet bekend is, geven medewerkers soms wel wat korting, bijvoorbeeld bij opzeggen. NS is daarmee overigens veel voorzichtiger geworden, en promoot de overgang naar Flex. U zult dit aanbod op de site nergens aantreffen, het is hooguit aan u als persoon gedaan, gesteld dat dat zo is.

Badge +3

Als Flex Dal Voordeel al te krijgen is voor 3 maanden à € 2,50 dan lijkt het me inderdaad schappelijk om ook 15 euro korting te geven op een jaartje Dal Voordeel op saldo!

Waar je dat ziet, geen idee. Als dat lukt (zoals bij Keuzedagen, die zijn er niet bij Flex) go for it!🤣

Zo’n aanbod zal alleen voor nieuwe klanten gelden, terwijl je bij NS Flex die korting gewoon kan krijgen door even van abonnement (Dal Voordeel naar Dal Voordeel) te ‘wisselen’.

Goedemiddag RowanMoelhan en welkom bij de NS Community.

Indien er korting is toegezegd en dit ook werkelijk is verwerkt door mijn collega, dan zou je daar een e-mail over moeten krijgen ter bevestiging.

Reageer