beantwoord

1e klas studenten ov

Toon eerste bericht

30 reacties

Reputatie 2
Binnen de spitsuren, wellicht, maar niet daarbuiten. Ik weet niet precies wanneer ik het vaakst reis; ik weet alleen dat ik zelden voor 9 uur 's-ochtends in de trein zit en dat ik de spitsdrukte duidelijk weinig tot niet tegenkom. Hoe dan ook lijkt het me logisch dat als zoiets problematisch is, dat er dan vanuit de spoorwegen zelf feedback over moet zijn. Nu is die feedback er niet en ga ik er dus van uit dat het niet problematisch is.
Reputatie 5
Badge
@MJL Je bedoelt dat het geen probleem is dat jij structureel te weinig betaalt om met je SRP 1e klas te reizen? Voor jou niet misschien, maar voor die anderen die mogelijk wel moeten staan terwijl zij de volledige prijs betalen wel.
Reputatie 2
Ik zie dat niet gebeuren, men staat kennelijk niet in de 1e klas. Dat het gebeurt betwijfel ik niet, maar het is inmiddels gebleken dat ik hier niet de oorzaak van zal zijn. Ik voel me dus niet aangesproken.
Reputatie 7
Badge +2
MJL schreef:

Het heeft inderdaad al wel een paar keer zodoende vol gezeten dat ik noodgedwongen naast een vreemde moest zitten, bij het gangpad.

Goh, wat erg voor je, zomaar naast een vreemde moeten zitten. Je had zeker daarna zeker wel slachtoffferhulp nodig?

Echt, waar gaat dit over? Als je dit niet aan kan, moet je niet met de trein gaan.
Reputatie 2
Het verminderen van stress in het dagelijks leven begint bij de kleine dingen. Voor mij is de trein de plek waar ik rust direct voor en na school of werk.

Reageer