beantwoord

1eklas weekendvrij

• 22 december 2019
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

• Intercity
  • 5 reacties

Ik zie net dat 2e klas €32 kost per maand, en voor €6,- extra je 1e klas kan reizen. Ik betaal voor dat 1e klas abonnement nu €40,-. Waarom betaal ik als vaste klant extra? 

icon

Beste antwoord door Thom 22 december 2019, 14:40

Heeft u Flex Weekendvrij zonder of met dalurenkorting? Dalurenkorting is bij Flex een aparte optie. Er is ook nog een klassiek abonnement Weekendvrij en daar is de dalurenkorting door de week bij inbegrepen. De dalurenkorting is het verschil. Dat kost 3 euro extra bij een Flexabonnement Weekend vrij. Een Flexabonnement is een euro duurder per maand.

U betaalt dus als vaste klant niet extra. 😉 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Heeft u Flex Weekendvrij zonder of met dalurenkorting? Dalurenkorting is bij Flex een aparte optie. Er is ook nog een klassiek abonnement Weekendvrij en daar is de dalurenkorting door de week bij inbegrepen. De dalurenkorting is het verschil. Dat kost 3 euro extra bij een Flexabonnement Weekend vrij. Een Flexabonnement is een euro duurder per maand.

U betaalt dus als vaste klant niet extra. 😉 

Badge +3

Klopt, voor €32 (of 1e klas €38) heb je geen korting doordeweeks.

Dat kost bij Flex nog eens €3 extra, dus €41 in totaal.

Flex vrij reizen abonnementen zijn altijd €1 duurder dan de klassieke (jaar)abonnementen, maar wel per maand opzegbaar.

Dat verschil vervalt trouwens per 2021, dus dan gaat Flex Weekend Vrij 1e klas mét korting doordeweeks ook €40 kosten (prijsverhogingen niet meegerekend).

Met de 38,- euro heb je inderdaad alleen eerste klas Weekend Vrij zonder 40% korting in de daluren doordeweeks. Als je daar nooit gebruik van maakt dan loont het om over te stappen naar NS Flex Weekend Vrij. 

Reageer