3 keer in de week met de trein

• 25 augustus 2015
  • 1 reactie
  • 130 Bekeken

Ik moet vanaf volgende week 3 keer met de trein van Sneek naar Leeuwarden, wat voor abonnement moet ik hiervoor aanschaffen, zie alleen maar iets van een jaarkaart voor 50 euro per jaar, wat houd dat dan in, dat ik elke keer een los kaartje moet kopen met korting, kan ik ook een abbo krijgen waarbij ik geen losse kaartjes hoef te kopen?
Ik reis op maandag en woensdag middag tussen 12:00-17:30 en op de donderdagavond tussen 18:00-22:00
Colin

1 reactie

Badge +3
U kunt het Arriva Dalkorting-abonnement aanschaffen. Voor 25 euro per jaar krijgt u dan in de daluren (op werkdagen na 9.00 uur en in het weekend en op feestdagen de hele dag) 40 procent korting op uw reizen met de treinen in Fryslân en Groningen.

Dit abonnement wordt als product op een persoonlijke OV-chipkaart geladen. U zet verder voldoende saldo op de kaart en checkt in op uw beginstation en uit op uw eindstation. Bij het uitchecken wordt automatisch de prijs met korting in rekening gebracht. Losse kaartjes kopen is dus niet nodig. Als u automatisch opladen activeert, hoeft u zich ook niet meer druk te maken over het laden van voldoende saldo. Hebt u nog geen persoonlijke OV-chipkaart, dan vraagt u deze aan via www.ov-chipkaart.nl. Wacht daar niet te lang mee, want er geldt een levertijd van gemiddeld drie werkdagen.

U krijgt met dit abonnement dus geen korting op reizen met treinen buiten Groningen en Friesland, en ook niet op treinen van NS. Als u slechts zelden met andere treinen reist, is het abonnement van Arriva het voordeligst.

Reageer