3 maanden geen OV verkeer & communicatie met vaste klanten

• 26 juni 2020
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

#Corona. We hebben 3 maanden nauwelijks gebruik kunnen maken van het OV. De #fietsenstalling was gesloten. Met alle reizigers hebben we dus #abonnementen (ik betaal voor de fietsenstalling meer dan 100 euro op jaarbasis), die deels ongebruikt zijn.

Nu begrijp ik dat de NS het zakelijk lastig heeft, maar geen enkele #communicatie en/of leuke actie richting die trouwe klanten? Zullen we dan maar met z'n allen #restitutie gaan vragen?

Kom op NS: praten met je (trouwe) klanten en zorg voor hen!

2 reacties

Reputatie 6

Als je zonder abonnement in de stalling staat, krijg je wel restitutie. Met abonnement is er inderdaad nog geen gebaar geweest om in ieder geval de periode dat de stalling dicht was (half maart tot half mei) tegemoet te komen.

Goedemiddag lkelfkens en welkom bij de NS Community!

Het klopt dat er vanaf eind maart veel fietsenstallingen zijn gesloten. We hebben echter ons best gedaan om toch op zoveel mogelijk stations één stalling open te houden, voor hen die om noodzakelijke redenen toch gebruik wilden maken van de trein. Ook zijn meerdere stallingen tijdelijk gratis gemaakt om contact tussen reizigers en medewerkers zo veel mogelijk te beperken.

Dit hebben we echter ook vanaf eind maart gecommuniceerd op onze website, evenals de mogelijkheden om abonnementskosten te voorkomen.

Bij treinabonnementen is een restitutie van abonnementskosten met terugwerkende kracht niet mogelijk, maar gezien er vele fietsenstallingen tijdelijk gratis zijn gemaakt geldt dit voor fietsenstallingsabonnementen anders. Afhankelijk van de stalling waar het om gaat kun je mogelijk een restitutie aanvragen. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze Klantenservice. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS'). Mijn collega's kunnen dan mee kijken.

Edit: Het is overigens niet de bedoeling om je bericht in meerdere topics op de Community te plaatsen. Gezien ik hier al heb gereageerd, heb ik je reactie in een ander topic verwijderd.

Reageer