Ook al nam ik de trein om 15:46 uur, tijdens de daluren op 12 juli werd er geen 40% korting gegeven. Ik wil dat het gedaan is. goed werk.
Bladzijde 1 / 1
Als u om 1546 incheckt en u krijgt geen korting dan kan het zijn dat uw abonnement niet meer geldig is. Het zou anders moeten werken.
Het kan ook een nieuw abonnement zijn wat nog niet is opgehaald bij een automaat of het abonnement heeft een latere ingangsdatum.
Wat staat er aangegeven bij “Mijn producten” in uw MijnNS acount?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.