beantwoord

40% korting in de maanden juli en augustus voor 09:00

• 8 augustus 2014
  • 3 reacties
  • 536 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik heb een dalvoordeeluren kaart, en op de website van de ns staat dat ik in de maanden Juli en Augustus daar korting mee krijg, maar dat gebeurd niet op mijn ov-chip. Hoe kan dit rechtgezet worden?

Op de NS-website staat:
Wat zijn de voordeeluren?

maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur ’s morgens
tijdens het weekend de hele dag
in de maanden juli en augustus de hele dag.
icon

Beste antwoord door Inge NS 8 augustus 2014, 16:09

Welkom op het forum mriek!

Het klopt inderdaad dat je met het oude Voordeelurenabonnement in de maanden juli en augustus ook voor 09:00 's ochtends van 40% korting profiteert. Dit gaat niet op voor de nieuwe abonnementen zoals Dal Voordeel en Altijd Voordeel.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

3 reacties

Een dalvoordeelurenkaart bestaat niet.
De NS kent een voordeelurenkaart (al jaren niet meer aan te vragen, alleen nog te verlengen door bestaande kaarthouders) waarop de ruime voordeeluren van toepassing zijn en een Dal Voordeel abonnement (in de plaats gekomen van het oude abonnement) waarop de beperktere daluren van toepassing zijn.
Deze daluren geven geen korting in de avondspits en kennen geen uitzondering voor de zomermaanden.
Ah ja bedankt, ik keek op de ns website bij de oude voordeelurenkaart, welke daadwerkelijk nog een voordeel was...
Welkom op het forum mriek!

Het klopt inderdaad dat je met het oude Voordeelurenabonnement in de maanden juli en augustus ook voor 09:00 's ochtends van 40% korting profiteert. Dit gaat niet op voor de nieuwe abonnementen zoals Dal Voordeel en Altijd Voordeel.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer