beantwoord

50 euro korting, ook voor student zonder studenten reisproduct?

• 22 september 2017
  • 3 reacties
  • 234 Bekeken

Beste lezer,

Afgelopen jaar is mijn recht op een studentenreis product van DUO komen te vervallen. Echter ik ben nog niet klaar met studeren. Vandaag wilde ik een abonnent aangaan bij NS. Te noemen een Dal Vrij abonnement voor een jaar met maandelijks kosten van 99 euro. Echter zag ik dat afgestudeerden 50 euro korting krijgen. Ik zal naar alle waarschijnlijkheid voor 1 januari 2018 afstuderen. Mijn vraag is dan ook of ik nu of na 1 januari in aanmerking kom voor de 50 euro korting op mijn abonnement. IK wil hier heel graag duidelijkheid over alvorens ik de abonnement aanga.

Bvd,

Wahadj
icon

Beste antwoord door Miriam NS 22 september 2017, 21:31

Hallo Wahadj, welkom op ons Serviceforum.

Ik zie dat Robert en Thom je al van advies hebben voorzien. Of je voor deze actie in aanmerking komt is dus afhankelijk van de datum waarop het reisrecht is komen te vervallen. Als dit korter dan 3 maanden geleden is kun je daar vanaf vandaag al gebruik van maken. In het geval van het Dal Vrij abonnement krijg je dus zoals Robert aangeeft een korting van €4,16 per maand.

Hier vind je nog wat extra informatie.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De regel is dat je het na 48 uur en binnen drie maanden na het opzeggen van je studenten-ov, moet aanvragen. Of je daaraan voldoet, kun je zelf vaststellen.
Badge +3
Als je het SRP minder dan 3 maanden geleden stopgezet hebt, gebruik dan de code 'student3528×××××××××××× (je kaartnummer) voor de € 50,- (langstudeerders)korting.

Bij bestellen van een jaarabonnement dat je per maand betaalt krijg je € 4,16 per maand korting.
Hallo Wahadj, welkom op ons Serviceforum.

Ik zie dat Robert en Thom je al van advies hebben voorzien. Of je voor deze actie in aanmerking komt is dus afhankelijk van de datum waarop het reisrecht is komen te vervallen. Als dit korter dan 3 maanden geleden is kun je daar vanaf vandaag al gebruik van maken. In het geval van het Dal Vrij abonnement krijg je dus zoals Robert aangeeft een korting van €4,16 per maand.

Hier vind je nog wat extra informatie.

Reageer