beantwoord

€52 bijgeschreven door NS

• 28 juni 2019
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Ik heb een tijdje terug mijn dalvoordeel abonnement stopgezet gezien het feit dat ik binnenkort studenten OV heb. Maar op een of andere manier heeft NS €52,- bijgeschreven op mijn rekening. Heeft dit ermee te maken dat ik mijn abonnement vroegtijdig heb stopgezet?
icon

Beste antwoord door Rizana NS 28 juni 2019, 12:45

Goedemiddag WVA en welkom bij de NS Community.

Het kan meerdere oorzaken hebben. Misschien had je je abonnement net betaald en toen je abonnement tijdig stopgezet. Dan krijg je het betaalde bedrag terug (omdat je immers geen abonnement meer hebt).
Je mag me een privébericht sturen met je volledige naam, postcode en huisnummer, woonplaats, geboortedatum en e-mailadres. Dan kijk ik even mee.

Je stuurt me een privébericht door op mijn naam te klikken en dan te kiezen voor "stuur bericht".
Bekijk origineel

3 reacties

Goedemiddag WVA en welkom bij de NS Community.

Het kan meerdere oorzaken hebben. Misschien had je je abonnement net betaald en toen je abonnement tijdig stopgezet. Dan krijg je het betaalde bedrag terug (omdat je immers geen abonnement meer hebt).
Je mag me een privébericht sturen met je volledige naam, postcode en huisnummer, woonplaats, geboortedatum en e-mailadres. Dan kijk ik even mee.

Je stuurt me een privébericht door op mijn naam te klikken en dan te kiezen voor "stuur bericht".
Bedankt voor je bericht, maar het is inmiddels opgelost.
Fijn! Ik ben nu wel benieuwd wat er aan de hand was, wil je dat delen? 🙂

Reageer