beantwoord

Aaanbieding dalurenkaart voor 29 euro

• 16 maart 2016
  • 21 reacties
  • 5223 Bekeken

Als houder van een dalurenkaart die geldig is tot medio juni wilde ik deze beeindigen (verlenging kost 50 euro) en vervangen door een nieuwe volgens de peer mail ontvangen aanbieding van 29 euro, alleen is deze aanbieding geldig tot 11 april.

Kreeg 2 mailtjes van de NS dat men het jammer vond dat ik mijn dalurenkaart stp zou zetten maar dat men hem per 21 juni zou beeindigen.

Kan ik nu de kaart die men voor 29 euro aanbiedt (geldighid aanbod tot 11 april) gewoon kopen en na beeindiging van de oude op 21 juni, activeren ??
icon

Beste antwoord door Gert-Jan G 16 maart 2016, 19:52

Volgens de actievoorwaarden mag Frank geen gebruik maken van deze actie omdat hij zijn abonnement minder dan 2 maanden geleden heeft opgezegd.

https://www.ns.nl/binaries/_ht_1450708365447/content/assets/ns-nl/losse-kaartjes/2016/actievoorwaarden-dal-voordeel-voorjaar-2016.pdf
Bekijk origineel

21 reacties

Hallo Frank879. Welkom op het NS serviceforum.

Ik ga dit even voor je uitzoeken i.v.m. de actievoorwaarden van het Dal Voordeel abonnement voor €29,-. Ik kom zo spoedig mogelijk met een terugkoppeling.
Reputatie 4
Badge
Volgens de actievoorwaarden mag Frank geen gebruik maken van deze actie omdat hij zijn abonnement minder dan 2 maanden geleden heeft opgezegd.

https://www.ns.nl/binaries/_ht_1450708365447/content/assets/ns-nl/losse-kaartjes/2016/actievoorwaarden-dal-voordeel-voorjaar-2016.pdf
Excuus, je hebt gelijk Gert-Jan G. Ik heb mijn reactie voor nu even aangepast en kom zo spoedig mogelijk met een terugkoppeling.
Niets meer gehoord of gelezen. Hoorde van een collega dat hij vorig jaar zijn aangeschafte aanbieding kon activeren aan het einde van zijn eerste jaar. Moest oude stopzetten aan het einde en dan nieuwe (die reeds lang was aangeschaft) activeren.
Zou je mij een privébericht willen sturen met je gegevens Frank? Dan help ik je gelijk! Er is vast iets te regelen.
Perfect opgelost door privecontact met Klaas-Jan
Goed om te horen, Frank!
Zou je mij een privébericht willen sturen met je gegevens Frank? Dan help ik je gelijk! Er is vast iets te regelen.
Klaas Jan, ik zit met hetzelfde (probleem). Zou je mij de mogelijke oplossing ook kunnen sturen?
Hallo Reggie D, je mag Klaas-Jan een privébericht sturen met je naam, adres + huisnummer, geboortedatum en OV-chipkaartnummer. Dan zal hij het verder met je oppakken.
Mijn daluren abbonement en keuzedagen vervallen per 1 oktober. Kan ik de aanbieding van 29 euro bestellen om per 1 oktober te gebruiken
Hoi Anouk69, de mogelijkheden daarvoor liggen aan de ingangsdatum van jouw abonnement. Het Dal Voordeel is een jaarabonnement en daarom moet het minimaal 1 jaar geldig zijn voordat het beëindigd kan worden. Wanneer je op dit moment in het eerste contractjaar zit, is de beëindiging niet mogelijk voor 1 oktober en kun je niet een nieuwe abonnement met korting aanvragen. Natuurlijk is het altijd mogelijk om een nieuwe OV-chipkaart te bestellen met het kortingsabonnement, maar wanneer jouw abonnement in het eerste contractjaar zit, is dit niet voordeling. Wanneer je het abonnement al meer dan 1 jaar hebt, kan het maandelijks opgezegd worden. Dit kun je aanvragen bij de klantenservice via verschillende kanalen die je hier kunt vinden. Eventueel zou je dan het abonnement voor het huidige kortingstarief aan kunnen vragen met een nieuwe OV-chipkaart.
Ik heb Reggie inmiddels middels een privébericht kunnen helpen met een mooi aanbod.
Ik ben benieuwd of het aanbod van Klaas-Jan ook voor mij zou kunnen gelden? Ik twijfel namelijk om het abonnement stop te zetten nu, want automatisch verlengen kost 50 euro en de aanbieding is toch een stuk voordeliger dan.
Stuur je me even een privébericht Floor, met alle gegevens?
Ik snap ook niet waarom je als klant van NS niet in aanmerking komt voor dat tarief en anderen wel.
Je zit nog in het eerst contractjaar en dat loopt nog (lang) niet af. Zoals ik meldde in het privébericht kunnen we later dit jaar kijken of je in aanmerking komt voor een mooi aanbod. Toevallig is Dal Voordeel nu in de aanbieding, op het moment van aanschaffen was dit niet het geval. Net als met aanbiedingen in de supermarkt. Dan baal ik ook wel eens dat wasmiddel de volgende week opeens in de aanbieding is.
Ik heb al jaren een Dal Voordel abonnement, kan ik ook gebruiken maken van de aanbieding?
Nee, in principe niet. Maar ik kan wel kijken of ik je een aanbod kan doen. Zou je mij een privébericht willen sturen met NAW-gegevens en ov-chipkaartnummer?
Ik heb ondertussen middels een privébericht contact met Beatriz gehad, maar ik hoef niets te wijzigen voor haar.
Stuur je me even een privébericht Floor, met alle gegevens? Doe ik!
Als houder van een dalurenkaart die geldig is tot medio 07-04 kreeg ik reeds een melding dat er binnenkort 50 euro van mijn rekening wordt afgehaald. Ik zag per mail de aanbieding van 29 euro voorbij komen en vroeg mij af of ik de dalurenkaart ook mag verlengen i.c.m. de actie aangezien deze wel binnen de actieperiode valt?

Reageer