beantwoord

Aanbieding 1e klas reizen in weekend

Goede middag,
Vraagje:
Ik heb via email een aanbieding gehad om voor 10 euro een upgrade te kopen om 3x 1e klas te reizen dit jaar in het weekend.
Nu heeft mijn vrouw bij mij een bijabonnement 'weekend vrij' en vraag ik me af of deze aanbieding alleen voor mij geld,
of dat er een mogelijkheid is dat zij ook gebruik kan/mag maken van de aanbieding.
Ik heb echter maar 1 actiecode.

Met vriendelijke groeten,
Martien
icon

Beste antwoord door Thijs NS 5 juni 2015, 15:44

Ah, nu zie ik het. Deze aanbieding is gestuurd aan een deel van de vaste klanten. Alleen zij die de aanbieding ontvangen hebben, kunnen er gebruik van maken. Als uw vrouw dus de aanbieding niet gehad heeft, kan zij niet ook voor tien euro drie couponcodes bestellen. Dat heeft overigens niets te maken met het feit dat haar abonnement een bijabonnement is.

De actie is verzonden aan alle abonnementhouders die emails met aanbiedingen van ons ontvangen.
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt met uw Weekendvrij in het weekend altijd al voor tien euro extra een dag eerste klas reizen. Als u er onzeker over bent dan koopt uw vrouw gewoon een overgang 2>1 op het automaat. U kunt er gewoon mee reizen en uw vrouw ook mits de kaarten niet op naam staan. Ik vind alleen dat u niet veel aan de aanbieding heeft als het inderdaad 10 euro per dag en per persoon kost. Ik zie de aanbieding die u per mail kreeg, zo snel niet, dus ben niet helemaal zeker dat het geen nut heeft 😉
Hij lijkt het toch echt te hebben over een upgrade om DRIE KEER 1e klas te reizen voor tien euro.
Thom,
ik heb een persoonlijke aanbieding gehad met code, zie je ook nergens terug.
Het betreft 3 x 1e klas reizen voor 10 euro (upgrade).
Mijn vrouw heeft een bijabonnement via mij en de vraag was dus... kan zij ook gebruik maken van deze aanbieding, (heb maar 1 code).
Uw antwoord heeft dus geen betrekking op mijn vraag, naar aanleiding van de aanbieding van NS.
Reputatie 7
Badge +4
Dat is dan heel boeiend, ik kon het zo snel niet vinden. Voor tien euro drie dagen eerste klas is mooi.. Dat is zelfs een heel mooi aanbod, dank Theofiel.
Ik veronderstelde al dat ik hem daarom niet kon vinden. NS zal dan toch even een antwoord moeten geven.

Misschien heeft u er in de toekomst nog wat aan 😉
Ik heb de mail ook gehad als weekend vrij abonnement houder..

In de mail is vermeld: U kunt de upgrade ook aan uw medereizigers cadeau geven om samen te gebruiken.

Dus het is overdraagbaar.
die snap ik, alleen is dit nog steeds niet wat ik vraag.
Ik wil niks overdragen of cadeau doen maar 'samen' 1e klas reizen...
Dus de aanbieding 2x hebben...
Hoop dat NS hier antwoord op heeft
Badge +3
Ja, dat is mogelijk. U bestelt drie couponcodes waarmee u overgangsbewijzen als e-ticket kunt bestellen. Bij het bestellen geeft u de gegevens van de reiziger op die ermee gaat reizen. U kunt dus een code gebruiken voor uzelf en met een andere code een e-ticket voor uw vrouw kopen.
Ja, dat is mogelijk. U bestelt drie couponcodes waarmee u overgangsbewijzen als e-ticket kunt bestellen. Bij het bestellen geeft u de gegevens van de reiziger op die ermee gaat reizen. U kunt dus een code gebruiken voor uzelf en met een andere code een e-ticket voor uw vrouw kopen.

Daar waren we al achter, echter de klant wil een coupon niet overdragen maar 2x deze aanbieding aanschaffen, 1 voor hem 1 voor zijn partner die een bijabonnenement heeft.
Badge +3
Ah, nu zie ik het. Deze aanbieding is gestuurd aan een deel van de vaste klanten. Alleen zij die de aanbieding ontvangen hebben, kunnen er gebruik van maken. Als uw vrouw dus de aanbieding niet gehad heeft, kan zij niet ook voor tien euro drie couponcodes bestellen. Dat heeft overigens niets te maken met het feit dat haar abonnement een bijabonnement is.
Reputatie 7
Badge +4
U kunt van de aanbieding gebruik maken en uw vrouw kan mee voor tien euro. Voor 13,33 met zijn tweeën eerste klas is nog steeds heel mooi.

De actie is verzonden aan alle abonnementhouders die emails met aanbiedingen van ons ontvangen.
Badge +3
Dus we hebben nu niet alleen Spoordeelweken-aanbiedingen met overgangen voor een deel van de vaste klanten, maar ook voor alle vaste klanten? Dat maakt het er allemaal niet duidelijker op.

Reageer