beantwoord

aanbieding Dal Voordeel en Studentenreisproduct

• 7 februari 2017
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik ben gestopt met mijn studie en heb mijn studentenreisproduct stop gezet. Nu wilde ik gebruik maken van de aanbieding die ik kreeg via de mail: 1 jaar lang (gratis) Dal voordeel abonnement. In september begin ik weer met een nieuwe studie en dan kan ik ook weer gebruik kan maken van mijn studentenreisproduct.
Ik las dat het Dal voordeel abonnement en een studentenreisproduct niet samen op 1 Ov-kaart kunnen staan. Kan ik dan het Dal voordeel abonnement al binnen het eerste jaar stopzetten zodat ik weer kan reizen op mijn studentenreisproduct?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 7 februari 2017, 15:46

Hallo Vall en welkom op het NS Serviceforum.

Het DalVoordeel abonnement en het studentenreisproduct kunnen wel samen op 1 kaart bestaan. Let er alleen op dat je na het abonnementsjaar van jouw DalVoordeel abonnement wel op tijd contact met ons opneemt voor de opzegging. Je krijgt hier uiteraard ook tijdig een e-mail over.
Het is dus niet nodig om het abonnement binnen het eerste contractjaar te beëindigen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hallo Vall en welkom op het NS Serviceforum.

Het DalVoordeel abonnement en het studentenreisproduct kunnen wel samen op 1 kaart bestaan. Let er alleen op dat je na het abonnementsjaar van jouw DalVoordeel abonnement wel op tijd contact met ons opneemt voor de opzegging. Je krijgt hier uiteraard ook tijdig een e-mail over.
Het is dus niet nodig om het abonnement binnen het eerste contractjaar te beëindigen.
Oke! Dankjewel voor de snelle reactie!

Reageer