beantwoord

Aanbieding Flex Weekend Vrij

• 2 September 2020
  • 8 reacties
  • 1060 Bekeken

Reputatie 6

Meen te begrijpen dat de Flex Weekend Vrij aanbieding waarvoor gedurende 1 jaar lang 25 Euro wordt gerekend ook geldt voor bestaande Flex-gebruikers, mits voor 1 oktober voor een dergelijk abonnement wordt gekozen.

Blijft de aanbiedingsprijs echter gedurende dat gehele jaar ook gelden indien binnen dat jaar wordt gepauzeerd dan wel tijdelijk wordt gekozen voor een andere abonnementsvorm ?

icon

Beste antwoord door Mark NS 2 September 2020, 13:04

Bekijk origineel

8 reacties

Het kortingsrecht is inderdaad een jaar lang geldig. Als je gedurende dat jaar het abonnement aanpast naar bijvoorbeeld NS Flex basis en daarna weer wijzigt naar Weekend Vrij, dan is het maandtarief nog steeds € 25,00. 

Het kortingsrecht is inderdaad een jaar lang geldig. Als je gedurende dat jaar het abonnement aanpast naar bijvoorbeeld NS Flex basis en daarna weer wijzigt naar Weekend Vrij, dan is het maandtarief nog steeds € 25,00. 

@Mark NS Je antwoord klopt helaas niet. De klantenservice vertelt nu iets anders en dit blijkt ook gewoon te kloppen.

Voor de mensen die dit lezen: Als je het abonnement stopzet en later weer activeert, dan ben je de korting kwijt. Nou maakt het me zelf niet zoveel uit, want voor wat ik wegreis maakt die 6 euro ook geen verschil. Het is hoe dan ook wel leuk als jullie de reizigers goed voorlichten, maar dat was hier blijkbaar geen optie.

Badge +3

In dit bericht zijn de actievoorwaarden nog te lezen. Daar staat duidelijk in dat een deelnemer aan de actie tot en met 31 augustus 2021 recht heeft op de actieprijs, ook bij tussentijds wijzigen of pauzeren.

@Tochjo Leuk dat NS dit in de actievoorwaarden schrijft, maar als medewerkers en systemen deze voorwaarden negeren bij het berekenen van de verschuldigde abonnementskosten, dan hebben ze niet zoveel waarde.

Wat een totale aanfluiting weer. :clown:

Badge +3

Kan het zo gauw niet vinden maar er stond in een ander topic een screenshot van een e-mail waar toch heel duidelijk op stond dat de korting geldig was tot september 2021 (12 maanden).

Maar ja, als het systeem daar bij het heractiveren van Weekend Vrij (of misschien toevoegen of verwijderen van dalkorting of wisselen van klasse) geen rekening mee houdt… :rolling_eyes:

Reputatie 7
Badge +1

Kan het zo gauw niet vinden maar er stond in een ander topic een screenshot van een factuur of info uit Mijn NS waar toch heel duidelijk op stond dat de korting geldig was tot september 2021.

Even een screenshotje van mijn email gemaakt, maar het klopt inderdaad dat er staat dat de korting voor 12 maanden geldt. 

Kan het zo gauw niet vinden maar er stond in een ander topic een screenshot van een factuur of info uit Mijn NS waar toch heel duidelijk op stond dat de korting geldig was tot september 2021.

Hey @Robert B leuk dat jij en @loklok8  wel reageren. 

Ik heb NS even een hoop moeite bespaard en vast een antwoord voor mezelf en komende klachten gegeven: “Helaas kunnen wij vanwege de AVG de korting niet opnieuw activeren nadat WeekendVrij door de klant is stopgezet. Dit zou een uiterst onveilige manier van data verzamelen zijn en een ernstige inbreuk op de AVG betekenen.”

De korting moet wel doorlopen als je je abonnement wijzigt of pauzeert (wijzigt naar Flex zonder abonnement). Bij jou is dit vervallen @masd? Of heb je je hele Flex contract laten stoppen en later opnieuw besteld?

Reageer