beantwoord

Aanbieding Weekend Vrij

• 7 oktober 2014
  • 8 reacties
  • 285 Bekeken

Als ik mijn jaarabonnement verleng kost dat 50,00. En als ik een nieuw jaarabonnement neem kost dat 29,00. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Hertog 7 oktober 2014, 11:51

Soms biedt NS producten tegen een lagere prijs aan tijdens een speciale prijs, die dan tijdelijk lager is.

Vergelijk het maar met de de aanbiedingen in de supermarkt.

Zodra diegenen die hun abonnement tegen die actieprijs hebben aangeschaft dat abonnement willen verlengen betalen zij - net als u - ook de normale prijs.

U zou in uw geval natuurlijk kunnen overwegen uw huidige abonnement op te zeggen en tegen de actieprijs een nieuw aanschaffen. Kost wat moeite, maar u "verdient" er wel weer €21 mee (tot de volgende verlenging).

In dit geval is het misschien wel waard op te merken dat u uw huidige abonnement pas kunt opzeggen als u het langer dan een jaar in bezit hebt en dat het vanaf dat moment maandelijks kan worden opgezegd.

Zo lang het huidige abonnement nog op uw OV-chipkaart staat kan er ook niet een nieuw, identiek abonnement op worden geplaatst, dus zal u vrij zeker ook aan een nieuwe OV-chipkaart moeten om van die aanbieding te kunnen profiteren.
Bekijk origineel

8 reacties

Soms biedt NS producten tegen een lagere prijs aan tijdens een speciale prijs, die dan tijdelijk lager is.
Vergelijk het maar met de de aanbiedingen in de supermarkt.

Zodra diegenen die hun abonnement tegen die actieprijs hebben aangeschaft dat abonnement willen verlengen betalen zij - net als u - ook de normale prijs.

U zou in uw geval natuurlijk kunnen overwegen uw huidige abonnement op te zeggen en tegen de actieprijs een nieuw aanschaffen. Kost wat moeite, maar u "verdient" er wel weer €21 mee (tot de volgende verlenging).
In dit geval is het misschien wel waard op te merken dat u uw huidige abonnement pas kunt opzeggen als u het langer dan een jaar in bezit hebt en dat het vanaf dat moment maandelijks kan worden opgezegd.
Zo lang het huidige abonnement nog op uw OV-chipkaart staat kan er ook niet een nieuw, identiek abonnement op worden geplaatst, dus zal u vrij zeker ook aan een nieuwe OV-chipkaart moeten om van die aanbieding te kunnen profiteren.
Reputatie 7
Badge +4
Even los van de opmerking van Hertog: op welk jaarabonnement doelt u? Ik zie zo snel geen nieuw jaarabonnement voor 29 euro. Gaat het om het dalvoordeelabonnement?
Volgens de desbetreffende pagina is Weekend Vrij momenteel in de aanbieding voor €29.
Tenzij TS in de verleden tijd leeft en aan de oude aanbieding van Dal Voordeel denkt.
Reputatie 7
Badge +4
Klopt, Hertog maar die is wel 29 euro per maand en was daarvoor (en hierna) 40 en geen 50. Per jaar is het 348 euro, al spaar je een dalvoordeelabonnement van 50 uit. Netto zou dat 298 zijn en dat is een mooi aanbod.
Als deze week de tartaartjes bij Albert Heijn in de aanbieding zijn, betaal je volgende week ook de normale prijs en dan ben je gewoon te laat. 😉
Je hebt gelijk Thom van dat maandtarief. Had ik even over het hoofd gezien.

En wat die taartjes betreft, die heb ik de week erop ook nog tegen de bonus prijs. Gewoon bij de servicekassa even een tegoed bon vragen. 😉
Reputatie 7
Badge +4
Dank je, dat is wel een goed idee! 😃
Goed dat jullie het forum hebben gevonden Tomenmieke. Het Weekend Vrij abonnement is momenteel in de aanbieding (€29,00 ipv € 40,00 per maand). Ik volg Hertog hierin, het betreft een speciale prijs, die tijdelijk lager is voor nieuwe abonnementhouders. Het is inderdaad mogelijk hier gebruik van te maken door het huidige abonnement op te zeggen en een nieuw abonnement aan te vragen. Dank allen voor jullie bijdrage 🙂 Groet Ramon
Reputatie 7
Badge +4
Er is op dit moment ook weer een aanbieding Dalvoordeel voor een jaar en ook nog voor 29 euro.

Klik hier voor extra informatie.

Reageer