beantwoord

Aanbod Ex-studenten/langstudeerders

• 5 september 2014
  • 4 reacties
  • 355 Bekeken

Beste,

Vandaag wilde ik als exstudent (met de kortingscode) een weekendvoordeel abonnement op mijn ov-kaart zetten, maar nu geeft hij de melding:
'U kunt het product niet combineren met de andere producten op uw OV-chipkaart'. Dit terwijl ik mijn studentenreisproduct toch echt heb stopgezet en de automaat dit ook aangeeft. Hoe los dit op?
icon

Beste antwoord door Ramon NS 5 september 2014, 18:36

Goed dat je ons forum hebt gevonden Bart. Het kan twee tot drie werkdagen duren voordat het studentenreisproduct geheel (ook in alle systemen) van je OV-chipkaart verwijderd is. Indien je het woensdag of donderdag nogmaals probeert zou het geen problemen moeten opleveren.
Bekijk origineel

4 reacties

Goed dat je ons forum hebt gevonden Bart. Het kan twee tot drie werkdagen duren voordat het studentenreisproduct geheel (ook in alle systemen) van je OV-chipkaart verwijderd is. Indien je het woensdag of donderdag nogmaals probeert zou het geen problemen moeten opleveren.
Hallo,

Deze melding krijg ik ook tevoorschijn. Het is al inmiddels 6 werkdagen geleden dat ik mijn studentenOV stop gezet heb. Graag wil ik z.s.m dal-voordeel abonnement bestellen.
Beste kimvu,

Zou je je NAW-gegevens + OV-chipkaartnummer kunnen sturen? Dan ga ik kijken waarom je nog steeds die melding krijgt.
Kimvu, zoals ik het nu zie kan je gewoon gebruik maken van de actie. Gebruik hierbij de actiecode Student1234123412341234 (met uiteraard ipv 1234123412341234) je eigen kaartnummer. Ik heb je bericht met privégegevens verwijderd, het is niet zo handig om dat openbaar op een forum te hebben staan.

Reageer