beantwoord

Aanbod voor afgestudeerden

• 5 september 2016
  • 2 reacties
  • 170 Bekeken

NS biedt afgestudeerden een gratis dalvoordeel-abonnement of 50 euro korting op een ander abonnement aan. Ik heb afgelopen jaar mijn studenten OV-jaarkaart eerder stopgezet omdat ik in België studeerde. In plaats daarvan kreeg ik een OV-vergoeding, waarmee ik een weekend-vrij abonnement heb aangeschaft. Nu heb ik als langstudeerder geen recht meer op deze vergoeding, mijn abonnement gebruik ik nog wel en is begin deze maand automatisch verlengd. Kan ik deze 50 euro korting nog aanvragen en hoe doe ik dat?
icon

Beste antwoord door Brian NS 5 september 2016, 16:46

Beste JMKosse,

Welkom op het NS Serviceforum. We gaan coulant om met studenten die het hebben moeten stopzetten doordat ze in het buitenland gaan studeren. Ik wil je wel adviseren het verzoek via de e-mail in te dienen. Daar kun je even de situatie uitleggen en dat je nog graag gebruik zou willen maken van dit aanbod. Zij nemen je verzoek dan in behandeling.
Bekijk origineel

2 reacties

Beste JMKosse,

Welkom op het NS Serviceforum. We gaan coulant om met studenten die het hebben moeten stopzetten doordat ze in het buitenland gaan studeren. Ik wil je wel adviseren het verzoek via de e-mail in te dienen. Daar kun je even de situatie uitleggen en dat je nog graag gebruik zou willen maken van dit aanbod. Zij nemen je verzoek dan in behandeling.
Beste JMKosse,

Bedankt! Dat zal ik doen!

Reageer