beantwoord

Aanbod voor ex-studenten op een andere persoonlijke OV-chipkaart aanvragen

• 4 augustus 2014
  • 2 reacties
  • 229 Bekeken

In augustus vervalt mijn studentenreisproduct op mijn ov-chipkaart en wil ik graag gebruik maken van de ex-student actie door een dal-voordeel abonnement aan te vragen. Mijn vraag is of ik dit abonnement ook op mijn andere persoonlijke ov-chipkaart kan zetten? Ik heb namelijk twee kaarten, wel beiden op mijn naam. De kaart waar nu mijn studentenreisproduct op staat wil ik alleen liever niet meer gebruiken.
icon

Beste antwoord door Inge NS 4 augustus 2014, 19:28

Welkom op het forum Yvonne Kuiper!

Het antwoord van Tochjo is correct. Je kunt het Dal Voordeel abonnement voor ex-studenten ook op een andere bestaande persoonlijke OV-chipkaart aanvragen. Die OV-chipkaart dient nog wel minstens 8 weken geldig te zijn.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Acties en uitjes en de titel iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Ja, dat kan.
Welkom op het forum Yvonne Kuiper!

Het antwoord van Tochjo is correct. Je kunt het Dal Voordeel abonnement voor ex-studenten ook op een andere bestaande persoonlijke OV-chipkaart aanvragen. Die OV-chipkaart dient nog wel minstens 8 weken geldig te zijn.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Acties en uitjes en de titel iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer