beantwoord

Aanmaning reeds betaalde factuur

  • 7 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 119 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik krijg aanmaningen van een factuur die reeds 25 juli is betaald. Graag dit corrigeren. Overigens heel lastig dat je nergens een telefoonnummer hebt om zoiets direct te laten corrigeren.

Groet,
Huib
icon

Beste antwoord door masd 7 augustus 2019, 10:01

Het kan zijn dat uw betaling de aanmaning(en) heeft gekruist, maar ik zou hiervoor even contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen waarschijnlijk wel achterhalen of er misschien toch iets mis is gegaan, wij niet.

https://www.ns.nl/klantenservice/contact

Ook telefonisch bereikbaar op nummer 030 751 51 55.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge
Het kan zijn dat uw betaling de aanmaning(en) heeft gekruist, maar ik zou hiervoor even contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen waarschijnlijk wel achterhalen of er misschien toch iets mis is gegaan, wij niet.

https://www.ns.nl/klantenservice/contact

Ook telefonisch bereikbaar op nummer 030 751 51 55.

Reageer