beantwoord

Aanmaning Syncasso

• 6 maart 2018
  • 1 reactie
  • 525 Bekeken

Gisteren een sms gekregen van Syncasso betreft een openstaande aanmaning en dat ik nog 2 dagen heb om te betalen. Hiervoor geen enkel ander bericht ontvangen, noch per email, noch per post.
Direct contact gepoogd op te nemen met Syncasso maar geen reactie van hun kant.
Na wat onderzoek te doen ben ik uitgekomen op dit forum omdat er aardig wat topics hier zijn betreffende Syncasso.
Kan iemand hier mij uitleggen of deze aanmaning van de NS afkomstig is, en waarom ik hier niet verder over ben geinformeerd.
icon

Beste antwoord door Arnold NS 6 maart 2018, 14:03

Hallo Pascal R en welkom op het NS Forum!

Als een betaling van een abonnement niet is gelukt, dan komt dit uiteindelijk bij Syncasso terecht. In dit geval kun je dit het beste laten controleren door contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen je dan hopelijk in de juist banen leiden. Dit gaat het snelst per telefoon (030-7515155), chat, Twitter (@NS_online) of facebook. Vergeet daarbij niet je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en OV-chipkaartnummer mee te sturen voor alle volledigheid.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Pascal R en welkom op het NS Forum!

Als een betaling van een abonnement niet is gelukt, dan komt dit uiteindelijk bij Syncasso terecht. In dit geval kun je dit het beste laten controleren door contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen je dan hopelijk in de juist banen leiden. Dit gaat het snelst per telefoon (030-7515155), chat, Twitter (@NS_online) of facebook. Vergeet daarbij niet je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en OV-chipkaartnummer mee te sturen voor alle volledigheid.

Reageer