beantwoord

Aanpassen eindstation van Traject Vrij abonnement

• 15 april 2016
  • 4 reacties
  • 223 Bekeken

Onlangs is mijn Traject Vrij abonnement verlengd. Nu blijken de kosten wat hoger dan verwacht. Waarom? Nader uitpluizen leert mij dat ik een stationetje tever had. Ik moet naar Hilversum. Voorheen liep mijn abo tot Hilversum Mediapark, waarvan de prijs hetzelfde was; de stations liggen praktisch naast elkaar. Kan ik dit nog wijzigen. Zou mij 48 Euro schelen die de baas niet vergoed. Onlangs is mijn Traject Vrij abonnement verlengd
icon

Beste antwoord door LauraR NS 15 april 2016, 15:21

Hoi dramklukkel, welkom op het serviceforum.

Het traject van je abonnement is inderdaad te wijzigen via het Mijn NS-account. Daarnaast kun je ook contact opnemen met de klantenservice. Dit kan 24/7 per telefoon (030- 751 51 55), via Twitter en via Facebook. Daarnaast hebben we ook een Livechat (doordeweeks van 08:00 - 21:00, zaterdag van 09:00 - 17:00).
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +1
U kunt via Mijn NS iedere maand zelf uw vaste traject wijzigen. Dus u kunt dit eenvoudig zelf aanpassen. Een moderator van het forum en de mensen van de telefonische klantenservice kunnen het ook voor u doen.
Hoi dramklukkel, welkom op het serviceforum.

Het traject van je abonnement is inderdaad te wijzigen via het Mijn NS-account. Daarnaast kun je ook contact opnemen met de klantenservice. Dit kan 24/7 per telefoon (030- 751 51 55), via Twitter en via Facebook. Daarnaast hebben we ook een Livechat (doordeweeks van 08:00 - 21:00, zaterdag van 09:00 - 17:00).
Heel fraai. Ik ga er nogmaals naar zoeken.
Bedankt en prettig weekend.
Nader uitpluizen leert mij dat ik een stationetje tever had. Ik moet naar Hilversum. Voorheen liep mijn abo tot Hilversum Mediapark, waarvan de prijs hetzelfde was; de stations liggen praktisch naast elkaar. Kan ik dit nog wijzigen. Zou mij 48 Euro schelen die de baas niet vergoed. Onlangs is mijn Traject Vrij abonnement verlengd
Ik zou als ik u was ook die 48 euro bij NS terug gaan halen. NS heeft namelijk verzuimd reizigers te informeren over de wijziging van de tariefeenhedenkaart. (In dit geval over het feit dat Hilversum - Hilversum Mediapark van 0 naar 1 tariefeenheid is gegaan.) Zie ook dit topic waarin NS het verschil uiteindelijk heeft terugbetaald.

Reageer