Aanpassen factuurdatum

  • 17 August 2023
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Wat zou het fijn zijn als je zelf de factuurdatum zou kunnen aanpassen.

Sommige maanden reis ik veel voor de zaak, net als deze maand en is de rekening vrij hoog.

Ik krijg de 25e mijn salaris maar op de 21e zal er €157 worden afgeschreven, niet handig dus.

Het is niet van deze tijd dat dat bij de NS niet kan, bij veel bedrijven is dit geen enkel probleem.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het probleem zit hem in het gegeven dat de factuurdatum niet alleen een kwestie is van een betalingsdatum, maar dat NS de zaken ook met behulp van die datum verrekent, denk aan wisseling van abonnementen waarbij u soms terugkrijgt en soms betaalt. De betalingsdatum van bijvoorbeeld Eneco veranderen is om die reden simpeler. Eneco past het graag aan omdat dan de betaling zekerder is. Bij NS hangt er veel meer aan vast. Ik zou overigens gewoon reserveren, dan is het geld er altijd.

Reputatie 4

Wat zou het fijn zijn als je zelf de factuurdatum zou kunnen aanpassen.

Sommige maanden reis ik veel voor de zaak, net als deze maand en is de rekening vrij hoog.

Ik krijg de 25e mijn salaris maar op de 21e zal er €157 worden afgeschreven, niet handig dus.

Het is niet van deze tijd dat dat bij de NS niet kan, bij veel bedrijven is dit geen enkel probleem.

je kan zeker alleen moet abbonnement geheel opzeggen en lans automaat stop laten zetten en dan ns flex op nieuw activeren op de 25 dan krijg je elke maand de factuur datum bij mij is ook gelukt naar eerste van de maand 

Reageer