beantwoord

Aanvraag abonnement exstudent

• 9 december 2018
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Beste NS,

Enige tijd geleden heb ik gereageerd op een aanbod voor ex-studenten. Ik ben momenteel nog steeds student maar dan voor mijn master. Echter heb ik tot op heden (nog) steeds geen reactie op mijn aanvraag. Zouden jullie dat voor mij willen nakijken? Helaas kon ik niet eerder reageren in verband met een auto ongeluk en diverse operaties.
icon

Beste antwoord door Slidestops 9 december 2018, 21:55

Het aanbod voor studenten is geldig tot 3 maanden na het stopzetten van het studentenreisproduct.

Je kunt het dal voordeel abonnement met korting krijgen door naar de bestelpagina te gaan en de code te gebruiken die daar voor is bedoeld.

STUDENT1234123412341234 of EXSTUDENT1234123412341234
Op de plaats waar 1234 staat, komt je kaartnummer.

Als het al langer als 3 maanden geleden is, kun je het niet meer met korting bestellen. De klantenservice zou uit coulance nog een korting kunnen bieden ivm omstandigheden, hiervoor dien je direct contact met hen op te nemen via telefoon op 030-7515155 of een privebericht via Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Het aanbod voor studenten is geldig tot 3 maanden na het stopzetten van het studentenreisproduct.

Je kunt het dal voordeel abonnement met korting krijgen door naar de bestelpagina te gaan en de code te gebruiken die daar voor is bedoeld.

STUDENT1234123412341234 of EXSTUDENT1234123412341234
Op de plaats waar 1234 staat, komt je kaartnummer.

Als het al langer als 3 maanden geleden is, kun je het niet meer met korting bestellen. De klantenservice zou uit coulance nog een korting kunnen bieden ivm omstandigheden, hiervoor dien je direct contact met hen op te nemen via telefoon op 030-7515155 of een privebericht via Twitter of Facebook.
Hallo Fendoo en welkom bij de NS Community,

Mag ik vragen hoe je hebt gereageerd? Tevens is het advies van Slidestops misschien ook voor jou van toepassing. Laat je oNS weten of het is gelukt en hoe je hebt gereageerd?

Reageer