vraag

Aanvraag herroeping abonnement

  • 11 juni 2021
  • 3 reacties
  • 69 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb in februari 2021 gebruik gemaakt van de verlengde herroepinsrechtperiode door corona. Op 19 februari 2021 is mijn aanvraag voor terugbetaling van mijn abonnementskosten door de NS bevestigd. Ik heb meerdere malen telefonisch navraag gedaan naar de status van mijn aanvraag en iedere keer was het antwoord, dat het even kan duren omdat de terug te betalen bedragen handmatig berekend moeten worden.

We zijn inmiddels 4 maanden verder en ik heb nog steeds geen reactie van de NS ontvangen. Ik ben er niet gerust op dat dit goed gaat komen. 

Zijn er meer mensen die nog steeds wachten op teruggave van hun abonnementskosten?

En kan iemand van de NS mij vertellen wat de status van mijn aanvraag is?


3 reacties

Hoi Hiep, welkom bij de NS Community!

 

Ik zoek het graag voor je uit! Stuur je mij een privebericht met je NAW-gegevens en geboortedatum?

Hallo Danny,

Heb je mijn pb ontvangen?

Elke moderator is gemiddeld eens per week actief op de Community. Danny NS zal tijdens zijn volgende dienst de zaak bekijken!

Reageer