beantwoord

aanvragen coupon

• 13 juni 2020
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

Ik lees dat ik coupons kan aanvragen omdat ik mijn keuze dagen vrij reizen nu niet kan gebruiken. ik gebruik geen twitter, telefonisch is ns niet te bereiken en chatten gaat ook niet; bericht is niet te verzenden. kan het aanvragen niet per mail of automatisch via mijn ov kaart?

1. Geels
icon

Beste antwoord door Stijn NS 13 juni 2020, 11:50

Goedemorgen Vavelt13 en welkom bij de NS Community!

Het aanvragen van deze couponcode gaat enkel via onze Klantenservice. Keuzedagen die na 18 mei worden aangeboden zullen automatisch een verlegde geldigheid hebben, maar voor Keuzedagen die daarvoor klaar zijn gezet moet het handmatig. Onze Klantenservice is enkel te bereiken via Facebook, Twitter, Chat (optie 'Chat met NS') of telefonisch (030-7515155). We hebben geen e-mail adres beschikbaar.

Het is in de afgelopen maanden inderdaad vrij druk geweest, mogelijk dat je daardoor niet snel contact kreeg, maar de laatste weken is er vrij rustig en wordt je snel geholpen. We zijn goed bereikbaar momenteel.

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen Vavelt13 en welkom bij de NS Community!

Het aanvragen van deze couponcode gaat enkel via onze Klantenservice. Keuzedagen die na 18 mei worden aangeboden zullen automatisch een verlegde geldigheid hebben, maar voor Keuzedagen die daarvoor klaar zijn gezet moet het handmatig. Onze Klantenservice is enkel te bereiken via Facebook, Twitter, Chat (optie 'Chat met NS') of telefonisch (030-7515155). We hebben geen e-mail adres beschikbaar.

Het is in de afgelopen maanden inderdaad vrij druk geweest, mogelijk dat je daardoor niet snel contact kreeg, maar de laatste weken is er vrij rustig en wordt je snel geholpen. We zijn goed bereikbaar momenteel.

Reputatie 5
Badge

Varieert enorm en zonder enige logica. Bij de 3e x bellen (na 2x dat bandje dat dus niet meteen maar pas na dat hele keuzemenu wordt afgedraaid-over heel erg lange wachttijd) meteen contact en de dame vertelde ook dat het inmiddels erg rustig was en ze redelijke pauzes van afwachten had.

Overigens vraag ik me af of NS zich realiseert dat niet benutte keuzedagen volgens de oude regels nog wel bijna 1 jaar geclaimd kunnen worden-bvb van iemand die als ingangsdatum 15/5 had. Of juist de niet benutte jaar-keuzedagen, nr 7 van heel lang geleden.

CHAT is overigens vrij simpel-hetzelfde als app of SMS, gaat open zodra je ´ḿijnNS´ openzet. Maar als je dat eigenlijk nooit hebt gebruikt en het heel oud is, dan ben je alwer in de aap gelogeerd: dan moeten ze een meldingIT aanmaken om het oude ww te resetten-dat kan 3 weken duren. Leve die leus dat de klant op 1,2,3 zou staan!

Reageer