beantwoord

Aanvragen daluren

  • 9 september 2016
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

Beste

Ik heb zojuist bij iemand thuis het dal uren abonnement proberen te bestellen i.v.m. de gratis extra voor ex studenten. Nu zag ik op het laatste moment dat ik toch 1 cent moest halen, maar ik had op dat moment geen kastje van de sns bank bij me. Dus kon ik niet betalen. Nu ben ik net thuis en wil ik het nog een keer doen, geven ze aan dat de actiecode al is gebruikt... Wat moet ik nu?

Groetjes Kim
icon

Beste antwoord door Tochjo 9 september 2016, 16:27

Wat moet ik nu?
Een paar dagen wachten totdat de mislukte bestelling uit het systeem is verdwenen en dan opnieuw bestellen, of direct contact met de klantenservice opnemen zodat zij de mislukte bestelling direct kunnen verwijderen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De snelste manier om het op te lossen, is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief en ze zijn er de hele week, 24 uur per dag. Wachten tot morgen kan ook, om vier uur in de nacht is er een reset van mislukte bestellingen.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Wilt u een livechat met een echt mens: https://chat.webhelp.nl/ns/
Mailen gaat via het contactformulier: https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Als u iets met een bijlage wilt versturen, kunt u dat hier vragen.

Bedenk wel dat het antwoord op een mail doorgaans lang op zich laat wachten.
Badge +3
Wat moet ik nu?
Een paar dagen wachten totdat de mislukte bestelling uit het systeem is verdwenen en dan opnieuw bestellen, of direct contact met de klantenservice opnemen zodat zij de mislukte bestelling direct kunnen verwijderen.
Hallo Kimadriaens en welkom op het NS forum, je bent niet de enige die tegen dit aanloopt 😉. Mijn advies is het volgende, probeer het morgenochtend na 06:00 nogmaals.. Mocht de code dan alsnog niet werken kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice, zij zullen er dan voor zorgen dat je dit uitgestudeerde aanbod alsnog zult krijgen.
Hallo Kimadriaens en welkom op het NS forum, je bent niet de enige die tegen dit aanloopt 😉. Mijn advies is het volgende, probeer het morgenochtend na 06:00 nogmaals.. Mocht de code dan alsnog niet werken kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice, zij zullen er dan voor zorgen dat je dit uitgestudeerde aanbod alsnog zult krijgen.

Dankjewel!!

Reageer