Aanvragen nieuw abonnement via Mijn NS?

• 29 september 2014
  • 1 reactie
  • 193 Bekeken

Mijn jaartrajectabonnement is geëindigd en wordt niet meer verlengd. Ik wil graag een nieuw abonnement afsluiten (altijd voordeel). Ik heb telefonisch contact gehad met de klantenservice maar volgens hen moet ik dat online regelen. Via mijn ns is dit volgens mij niet mogelijk?

Als ik een nieuw abonnement wil aanvragen via internet moet ik een pasfoto bijvoegen. Deze heb ik niet digitaal, maar de ns heeft al wel een pasfoto van mij (i.v.m. mijn trajectabonnement). Is er misschien een moderator die eea voor mij kan regelen??

Jammer trouwens dat dit niet mogelijk is via mijn ns. Of zie ik iets over het hoofd?

1 reactie

Beste koekkoek,

Een nieuw abonnement afsluiten is niet mogelijk via mijn NS, dit kan enkel via de webshop en de telefonische klantenservice. Een pasfoto zal je wel opnieuw online moeten uploaden, dat kunnen wij niet voor je doen. Het hoeft geen officiële foto te zijn, zolang je gezicht maar duidelijk herkenbaar is. hier kan je alle voorwaarden lezen voor het uploaden van een foto. Vriendelijke groet, Robby

Reageer