beantwoord

aanvragen ns flex weekend vrij

  • 27 August 2022
  • 5 reacties
  • 87 Bekeken

Ik krijg voor de zoveelste keer en op het 4de apparaat bij het aanvragen van een ns flex weekend vrij de volgende melding.

Deze ov chipkaart kan niet meer worden gebruikt voor ns flex. Kies voor een gratis nieuwe ov chipkaart. Heel irritant!! Wij willen volgende week zaterdag gaan reizen. Voor mezelf had ik er een aangevraagd en dit ging zonder problemen.

icon

Beste antwoord door Momo 27 August 2022, 22:12

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Mogelijk is de kaart verlopen. Kijk eens wat de einddatum is, voorop de kaart. De kaart kan ook niet meer gebruikt worden voor een nieuw abonnement als hij nog te kort geldig is. U kunt als u nu een nieuwe aanvraagt zaterdag net gaan reizen 

Zie @Momo hieronder voor wat ook kan.

Reputatie 7
Badge +3

Zie 

waar meer meldingen zijn en wordt aangegeven dat er een storing is. Blijkbaar is dit nu na 4 dagen nog steeds niet verholpen. 

beste thom, dank voor je reactie. Ik bestel juist een nieuwe kaart. En voor mezelf heb ik even ervoor precies hetzelfde gedaan. Heb nu dus voor mijn man het al op vier verschillende apparaten geprobeerd. twee telefoons een tablet en een laptop. Meedere foto's ondertussen moeten maken. Ik snap dat als ik hem nu aanvraag hem volgende week zaterdag moet kunnen gebruiken. Maar dan moet wel het systeem werken

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik vrees dat @Momo gelijk heeft en de boel weer verstoord is. Dan bent u in wezen machteloos. Het is dan inderdaad om gek te worden, maar woede zonder macht is zinloos zeiden de oude Grieken al. Later weer eens proberen en dan kan het soms in een keer goed gaan.

Bommel neemt nog maar een mooi wit wijntje 🥂.

Reputatie 7
Badge +3

Enige advies wat nog kan worden gegeven, is wat in dat andere topic ook werd aangegeven, neem contact op met de klantenservice. 

Reageer