Goede morgen.Ik heb een trein abbonement van 40% korting .Deze betaal ik altijd per jaar.Nu zie ik heel vaak online als je per maand betaald.Een grote korting krijgen.Dit lijkt mijn niet echt gepast.Ik betaal hem altijd direct per jaar.Ik heb nooit korting hier mee.Terwijl ik iedere maand 2 keer van Arnhem naar Schagen ga per trein.Graag wacht ik op jullie antwoord.Met vriendelijke groet Bertine
abbonement
Beste antwoord door Thom
Ik mag een dame niet naar de leeftijd vragen, maar mocht het zo zijn dat u ouder bent dan zestig, dan wel dat binnenkort wordt, dan raad ik u aan het abonnement op saldo dat u nu dus al heeft, te houden. Een Flexabonnement dat u per maand betaalt, kan niet worden gecombineerd met keuzedagen. Als u een Flexabonnement heeft en per maand betaalt, dan bent u trouwens grofweg hetzelfde kwijt. Als u inderdaad nu een abonnement neemt is het door de korting echt wel goedkoper, want u kunt het ook een maand of een aantal maanden onderbreken. Dat kan met een abonnement op saldo niet.
Het is niet aannemelijk dat u korting zult krijgen op de jaarprijs van Dalvoordeel op saldo.
Bij Flex kunt u als u voor de spits incheckt ook tijdens de spits nog overstappen naar een andere vervoerder en toch met korting reizen. Dat kan met uw huidige abonnement niet.
Zie vooral de goede tip over Weekendvrij van
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.