vraag

Abbonement dalvrij aangevraagd en huidg voordeelurenkaart te Waarom duurt dit een maand, en als ik het los op een nieuwe kaart had beateld maar 5 dagen?

voor snelheid en gemak omdat ik al in het bezit ben van een ov-kaart leek mij het makkelijker te bellen naar de na klantenservice. Het leek allemaal snel geregeld. Voordeelurenkaart omzetten naar dalvrij. Kan ik hier dan meteen mee reizen? Was mijn vraag. Ja, nadat de bestelling op de kaartautomaaat geactiveerd is.

ik activeer de bestelling en check in. Nu staat er 40% korting ipv dalvrij.

krijg ik na het bellen met de klantenservice te horen dat het Dalvrijabbo pas in kan gaan als de voordeelurenkaart beëindigd is. Aangezien deze abonnementen niet naast elkaar kunnen lopen. ( terwijl de nieuwe overkoepeld het oude abonnement) En daar moet ik 29 dagen op wachten? En waarom werd mij dan niet geadviseerd om een nieuwe kaart te bestellen met dalvrij erop die ik binnen 5 dagen in de bus zou hebben.
wie kan dit wijzigen en voor klachten werd ik naar de website gewezen. Restitutie of annuleren van het abonnement was niet mogelijk omdat het geactiveerd was. Ja logisch toch als je het wilt gebruiken!!!

3 reacties

Reputatie 5
Badge
Je kunt een `nieuwe kaart aanvragen en in de tussentijd op een anonieme OV kaart tijdelijk reisrecht aanvragen van je dalvrij zodat je toch van je dalvrij gebruik kunt maken tot de nieuwe kaart is. Wat je ook kan doen is een nieuwe kaart aanvragen en afspreken dat je in de tussentijd je reizen kunt declareren. Neem hiervoor contact op met de klantenservice https://www.ns.nl/klantenservice Twitter en facebook werken het snelst.
Hallo Suus1987 en welkom bij de NS Community,

Ik kijk graag voor je na wat er nog mogelijk is. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en OV-chipkaartnummer. Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken.
Ik ben nog met Suus in gesprek. Ik hoop dat we er snel uitkomen.

Reageer