beantwoord

abbonement stop zetten

  • 27 January 2023
  • 4 reacties
  • 98 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

2 dagen geleden gebeld of het mogelijk is om mijn abbonnement stop te zetten per 4feb omdat het daarna niet meer nodig is

Dit was geen probleem gaf de dame aan de telefoon aan maar wat blijkt , het is meteen stop gezet😡

Fijn dat dit duidelijk verteld word dat dit dus niet kan👍

icon

Beste antwoord door Erryt NS 27 January 2023, 18:01

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Boord en welkom bij de NS Community,

 

Dan gaat het waarschijnlijk om een NS Flex abonnement. Deze kan inderdaad alleen per direct worden beëindigd of gewijzigd. Spijtig dat mijn collega verkeerde informatie gaf. Ik zal er intern een signaal van doorzetten dat dit is gebeurd.

Goedemiddag ik heb perongelijk het verkeerde abonnement aangevinkt en wilde dit graag annuleren maar je kan dat helaas maar 1x per maand wijzigen terwijl ik wel bedenktijd krijg etc. Kan dit via de klantenservice nog gewijzigd worden naar traject vrij?

Reputatie 7
Badge +3

Goedemiddag ik heb perongelijk het verkeerde abonnement aangevinkt en wilde dit graag annuleren maar je kan dat helaas maar 1x per maand wijzigen terwijl ik wel bedenktijd krijg etc. Kan dit via de klantenservice nog gewijzigd worden naar traject vrij?

Je kunt hiervoor telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice

 Wij kunnen in deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens.

Badge +3

Goedemiddag ik heb perongelijk het verkeerde abonnement aangevinkt en wilde dit graag annuleren maar je kan dat helaas maar 1x per maand wijzigen terwijl ik wel bedenktijd krijg etc. Kan dit via de klantenservice nog gewijzigd worden naar traject vrij?

Je kunt het gewoon herroepen binnen 14 dagen, zie https://www.ns.nl/klantenservice/opzeggen-of-annuleren/bedenktijd.html en daarna Traject Vrij afsluiten. Bij contact met de Klantenservice kan dat misschien in één keer geregeld worden.

Reageer