beantwoord

Abbonement telefonisch opgezegd maar niet definitief gemaakt

• 2 september 2016
  • 2 reacties
  • 115 Bekeken

Ik heb mijn abbonoment van 99 euro ongeveer een maand van te voren telefonisch opgezegd. Echter kon ik het niet van mijn ov kaart verwijderd. Deze maand wil ik niet meer dit abbonoment, ik ga er ook geen gebruik van maken, telefonisch konden jullie mij niet helpen. Toch krijg ik een mail met een factuur van 99 euro. Het is nog niet afgeschreven. Wat voor oplossing is er om dit probleem op te lossen? Ik zie namelijk dat het in het verleden wel is opgelost.
icon

Beste antwoord door Janou NS 14 september 2016, 12:52

Ik heb contact gehad met annie1993 en het abonnement beeindigd + extra kosten terug gestort. Voor de meelezer: wanneer je je de deactivatie niet van je kaart kan halen loopt het abonnement automatisch door, ook al hebben wij dit beeindigd. Het is daarom belangrijk ons hier van op de hoogte te stellen zodat wij dit kunnen oplossen!
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo annie1993 en welkom op het NS forum. Dit moet wel op te lossen zijn als je er geen gebruik meer van wil maken. Daarom mijn vraag aan jou, kan jij mij een privebericht sturen met je persoonlijke gegevens en Ov-chipkaartnummer? Komen we samen tot een oplossing 🙂. Je kan mij trouwens een privebericht sturen door op mijn naam te klikken en dan vervolgens op "stuur bericht".
Ik heb contact gehad met annie1993 en het abonnement beeindigd + extra kosten terug gestort. Voor de meelezer: wanneer je je de deactivatie niet van je kaart kan halen loopt het abonnement automatisch door, ook al hebben wij dit beeindigd. Het is daarom belangrijk ons hier van op de hoogte te stellen zodat wij dit kunnen oplossen!

Reageer