beantwoord

Abbonement wijzigen

  • 27 september 2018
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

Ik wil graag mijn abbonement wijzigen ivm verhuizing. Alleen het begin station moet verandert worden. Als ik het wil wijzigen bij trajectwisseltraject vrij, krijg ik een melding “uw aan vraag kan niet worden verwerkt”. Ik heb mijn abbonement langer dan een jaar, geen verlopen of nieuwe kaart, geen open bestellingen, geen wijziging in het hoofd abbonement en hij is ook niet geblokkeerd.
icon

Beste antwoord door Tochjo 27 september 2018, 07:51

In juli 2017 schreef ik al dat het al ruim een jaar niet mogelijk was om het traject te wijzigen bij een Traject Vrij-abonnement. Aangenomen dat het om dezelfde melding gaat, begint het nu wel erg lang te duren voordat die fout is opgelost.

Maar gelukkig kan de klantenservice het traject voor u wijzigen. Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Door de invoering van NS Flex is de klantenservice telefonisch het best bereikbaar tussen 22.30 en 8.00 uur. Ook op de andere kanalen kan het lang duren voor u een reactie krijgt.

Merk op dat u na het regelen van de wijziging bij de klantenservice deze moet bevestigen door bij een kaartautomaat uw OV-chipkaart voor de lezer te houden en te kiezen voor Ophalen bestelling. De klantenservice zal u hierover informeren. Vergeet deze stap niet, anders wordt de wijziging niet doorgevoerd.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
In juli 2017 schreef ik al dat het al ruim een jaar niet mogelijk was om het traject te wijzigen bij een Traject Vrij-abonnement. Aangenomen dat het om dezelfde melding gaat, begint het nu wel erg lang te duren voordat die fout is opgelost.

Maar gelukkig kan de klantenservice het traject voor u wijzigen. Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Door de invoering van NS Flex is de klantenservice telefonisch het best bereikbaar tussen 22.30 en 8.00 uur. Ook op de andere kanalen kan het lang duren voor u een reactie krijgt.

Merk op dat u na het regelen van de wijziging bij de klantenservice deze moet bevestigen door bij een kaartautomaat uw OV-chipkaart voor de lezer te houden en te kiezen voor Ophalen bestelling. De klantenservice zal u hierover informeren. Vergeet deze stap niet, anders wordt de wijziging niet doorgevoerd.

Reageer