beantwoord

Abbonements wijziging

• 12 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

Ik heb een abbonement Weekend vrij van €29 p/m genomen. Alleen ik wil dit graag laten wijzigen vanaf 21 augustus in een Dal Vrij abbonement van €99 p/m. Hoe en waar kan ik dit zonder nu al te hoeven betalen laten wijzigen/inplannen?
icon

Beste antwoord door Sumber Alam 12 augustus 2015, 14:09

Via Mijn NS kan je het upgraden van Weekend vrij naar Dal Vrij. Wanneer uw huidige abonnement 21e van de maand is ingegaan kan dat, minstens 1 of 2 weken van tevoren! Let op downgraden dus van Dal Vrij terug naar Weekend vrij gaat niet. Dan kun je de klantenservice daarvoor bellen of twitteren.
Bekijk origineel

2 reacties

Via Mijn NS kan je het upgraden van Weekend vrij naar Dal Vrij. Wanneer uw huidige abonnement 21e van de maand is ingegaan kan dat, minstens 1 of 2 weken van tevoren! Let op downgraden dus van Dal Vrij terug naar Weekend vrij gaat niet. Dan kun je de klantenservice daarvoor bellen of twitteren.
Reputatie 1
Badge
Dus voor alle duidleijkheid: U bindt zich nu aan die hogere uitgave voor TENMInste de rest van het contractjaar. Ik meen dat U een wijziging tenminste 15 dagen voor de ingangsdatum-en dat kan enkel steeds in uw geval op de 21e-dus U bent, denk ik, net wat te laat.
ALS u echt heel veel denkt te reizen in die maand van 21/8-21/9 in daluren kan U bekijken of 1 maand Dalvrij-@139 eur-tegen de kosten opweegt.

Reageer