Skip to main content
beantwoord

abbonnement

  • 24 november 2022
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

Goedeavond, 

 

zo juist heb ik abonnement aan gemaakt.. maar heb geen e-mail ontvangen of iets of het wel gelukt is.. het bedrag is wel van mijn rekening gehaald 

Beste antwoord door Maxime NS

Goedenavond Jindara, 

In de meeste gevallen zou je binnen 15 minuten wel een mail moeten krijgen, soms kan het iets langer duren. Als je wilt dat er iemand met je meekijkt dan kan je via chat, telefonie, Facebook of Twitter contact opnemen met onze klantenservice.

 

Bekijk origineel

2 reacties

Maxime NS
  • Oud Moderator
  • 1577 reacties
  • Antwoord
  • 24 november 2022

Goedenavond Jindara, 

In de meeste gevallen zou je binnen 15 minuten wel een mail moeten krijgen, soms kan het iets langer duren. Als je wilt dat er iemand met je meekijkt dan kan je via chat, telefonie, Facebook of Twitter contact opnemen met onze klantenservice.

 


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 29854 reacties
  • 24 november 2022

Welkom!

Als dit om een wijziging in NS Flex gaat, dan zie gewoon je Mijn NS startpagina wat er staat.

Dat een bevestigingsmail pas later komt doet er niet zoveel toe (je krijgt er twee als het goed is).

Had je nog geen NS Flex, dan kan je het ‘ophalen’ bij een automaat (supermarkt of station).


Reageer