beantwoord

abbonnement

  • 24 November 2022
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

Goedeavond, 

 

zo juist heb ik abonnement aan gemaakt.. maar heb geen e-mail ontvangen of iets of het wel gelukt is.. het bedrag is wel van mijn rekening gehaald 

icon

Beste antwoord door Maxime NS 24 November 2022, 22:02

Bekijk origineel

2 reacties

Goedenavond Jindara, 

In de meeste gevallen zou je binnen 15 minuten wel een mail moeten krijgen, soms kan het iets langer duren. Als je wilt dat er iemand met je meekijkt dan kan je via chat, telefonie, Facebook of Twitter contact opnemen met onze klantenservice.

 

Badge +3

Welkom!

Als dit om een wijziging in NS Flex gaat, dan zie gewoon je Mijn NS startpagina wat er staat.

Dat een bevestigingsmail pas later komt doet er niet zoveel toe (je krijgt er twee als het goed is).

Had je nog geen NS Flex, dan kan je het ‘ophalen’ bij een automaat (supermarkt of station).

Reageer