abbonoment

• 7 September 2021
  • 6 reacties
  • 69 Bekeken

Beste, 

ik heb vorig jaar al aangegeven geen gebruik te maken van dalabbonoment. Voor dat jaar nog wel betaald want ze konden het niet meer aanpassen!!! Nu krijg ik weer een factuur van dit jaar terwijl ik een ns flex 0€ per maand abbonement heb! Aub help mij zoals je in geschiedenis kan zien reis ik nooit, ik heb namelijk een ns businessabbonement en ik heb vorig jaar al betaald en contact gehad met klantenservice om stop te zetten. Ik schrik hier echt van. Kan dit aub met spoed worden opgezegd en niet in rekening worden gebracht dit jaar. Graag hoor ik van u.

mvg,

Esther

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hebt u destijds uw dalurenabonnement wel bij de kaartautomaat van uw chipkaart verwijderd? Zo niet dan blijft het abonnement op uw kaart staan en wordt uw opzegging automatischgeannuleerd. Als het goed is heeft u daarover destijds een e-mail met uitleg ontvangen.

Beste Esther1993, en welkom bij de NS Community.

In dit geval kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Dan kan er gekeken worden naar wat er is misgegaan en kan dit worden opgelost. 

Reputatie 6
Badge

1.ieder kan ala minute zelf kijken wat er precies op de kaart staat in mijnNS-of eventueel door de automaat op het station.

2.wat hierboven staat zal vermoedlelijk wel het geval zijn-er zijn al 10tallen dezelfde meldingen op dit forum. Een duidelijke boodschap lezen is blijkbaar toch te moeilijk voor velen. Je kan nog steeds omzetten naar FLEX basis en dan krijg je het resterend deel pro rata van die 50 eur na een tijdje terug, MITS je uiteraard nu wel de juiste wijze verricht.

Reputatie 7
Badge +3

Het probleem zit natuurlijk in het rare systeem van NS waarbij je naar een automaat moet om je abonnement te verwijderen. Dat is zo raar dat bijna niemand begrijpt dat dit moet en het blijkbaar makkelijk vergeten wordt.

Daar moet toch echt iets slimmers voor te bedenken zijn.

Reputatie 7
Badge +3

Het probleem zit natuurlijk in het rare systeem van NS waarbij je naar een automaat moet om je abonnement te verwijderen. Dat is zo raar dat bijna niemand begrijpt dat dit moet en het blijkbaar makkelijk vergeten wordt.

Het ligt aan het systeem van OV-chipkaart.

Probleem is dat veel mensen niet meer lezen.

Reputatie 7
Badge +3

Misschien een cursus lezen.

Reageer