Abbonoment afzeggen | NS Community
beantwoord

Abbonoment afzeggen

  • 2 October 2019
  • 4 reacties
  • 368 Bekeken

Hoi!

Ik heb nu al twee keer mijn abbonoment proberen stop te zetten maar voor een of andere reden is hij toch gaan doorlopen. Ik ben niet meer woonachtend in Nederland en krijg nu ineens na een jaar een bericht dat ik nog $52 moet betalen voor de vernieuwing van mijn abbonoment maar dat ze dit niet van mijn rekening hebben kunnen halen. Ja ik heb geen rekening in Nederland meer omdat ik daar niet meer woon en al een paar keer mijn abbonoment op stop heb proberen te zetten. Kunnen jullie dit AUB voor mij doen? Ik woon al een jaar niet meer in Nederland en ga niet betalen voor iets dat ik niet nodig heb.


Bedankt,
Nina
icon

Beste antwoord door Thom 2 October 2019, 13:45

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er is wel iets aan te doen. Neem via de internetkanalen contact op met Klantenservice. U kunt uw abonnement niet deactiveren in het buitenland, uw kaart wordt dan geblokkeerd.
Reputatie 7
Badge +3
Wanneer je jouw abonnement hebt opgezegd, moet je nog langs de NS automaat om deze te deactiveren. Heb je dat gedaan?

Omdat je niet meer in Nederland woont, kun je het beste via Facebook, Twitter of chat contact opnemen met de NS klantenservice.

 

 

Reputatie 7
Badge +4

In veel gevallen is er een soort van truc. U zet uw abonnement om in NSFlex zonder abonnement. Dat omzetten kost niets en het abonnement is ook gratis. Het hangt wel af van welk abonnement u heeft. Een abonnement deactiveren kan niet, maar omzetten in Flex zonder abonnement kan wel. U kunt als u dit laatste abonnement heeft, het op elk moment weer omzetten naar een ander abonnement. 

 

Ik zie dat u uw reactie heeft verwijderd. ;-)

Reageer