beantwoord

abinnement afgesloten , maar reizen nog steeds op rekening

• 8 September 2021
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Ik heb voor.mijn zoon een NS traject vrij abonnement afgesloten zijn chipcard , maar omdat hij nog geen 18 is kon hij dit niet doen , en moest ik als Ouder dat doen ,nu reist hij op het traject , maar hij geeft nog steeds aan dat hij op rekening reist . Normaal moest hij z'n abonnement aanmelden bij t station. 

Ik kom echt niet uit deze lastige NS website , en contact krijgen is echt een ramp ..

icon

Beste antwoord door Momo 8 September 2021, 15:55

Ik neem aan dat hij nu een Flex Traject Vrijabonnement heeft . Daarbij reis je altijd op rekening, dus als dit bij inchecken wordt aangegeven op het schermpje is dit zoals het hoort. Eens per maand is er dan een factuur met de maandelijkse abonnementskosten plus eventueel extra (reis)kosten. Die extra kosten kunnen zijn van buiten het traject reizen, reiskosten met bus/tram/metro, huur OV-fiets of stallingskosten.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Ik neem aan dat hij nu een Flex Traject Vrijabonnement heeft . Daarbij reis je altijd op rekening, dus als dit bij inchecken wordt aangegeven op het schermpje is dit zoals het hoort. Eens per maand is er dan een factuur met de maandelijkse abonnementskosten plus eventueel extra (reis)kosten. Die extra kosten kunnen zijn van buiten het traject reizen, reiskosten met bus/tram/metro, huur OV-fiets of stallingskosten.

Reageer