beantwoord

Abo kosten blijven 24 euro pmnd bij keuze 5 euro per maand

• 9 december 2019
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Waarom moet ik nog 24 betalen abo kosten,  volgens NS abo info kosten deze maand

als ik zonet gewijzigd heb naar 5 euro per maand? Ik wilde juist van die 24 euro per maand af, en heb het er nu toch weer bij gekregen, iemand?Alvast dank!

icon

Beste antwoord door Thom 9 december 2019, 18:55

Laat Klantenservice het even nakijken. Dit is een forum van NS maar we kunnen niet bij de administratie. Wellicht zijn dit de reiskosten die u heeft gemaakt.  U krijgt achteraf een rekening voor de gemaakte reiskosten en betaalt het abonnement vooraf. Het kan ook zijn dat uw wijziging te laat was en al op uw afrekening was gezet. Contact met Klantenservice maakt het duidelijk. Het is een beetje speculatie nu wat er precies aan de hand is.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Laat Klantenservice het even nakijken. Dit is een forum van NS maar we kunnen niet bij de administratie. Wellicht zijn dit de reiskosten die u heeft gemaakt.  U krijgt achteraf een rekening voor de gemaakte reiskosten en betaalt het abonnement vooraf. Het kan ook zijn dat uw wijziging te laat was en al op uw afrekening was gezet. Contact met Klantenservice maakt het duidelijk. Het is een beetje speculatie nu wat er precies aan de hand is.

Badge +3

Wat er in Mijn NS staat bij kosten huidige periode kan je het beste met een korreltje zout nemen. Kan per dag verschillen namelijk.

Als het op je factuur komt, en/of je na een wisseling niet binnen enkele dagen een tussentijdse (credit)factuur krijgt, dan via de Klantenservice inderdaad.

Reputatie 7
Badge +3

Wat er staat bij “Kosten deze kosten” is niet altijd juist, zeker wat betreft de abonnementskosten. Zo gaf dat bij mij ook na het stopzetten van een Dal Voordeel abonnement nog steeds €5,00 aan. De factuur daarna klopte wel. Dus wacht vooral de factuur eerst af en check of die klopt.

Ook kan het zo zijn dat er eerst wel abonnementskosten worden berekend voor een abonnement wat stopgezet is maar pas nadat de factuur is gemaakt. Het teveel betaalde bedrag wordt dan weer terug betaald.

Reageer