beantwoord

abonement

  • 15 June 2023
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

Goedenavond. Een paar vragen. Ik heb een abonnement voor 40% korting. Ik heb een rapport voor de maand ontvangen en ik zie geen korting op mijn reizen. Vertel me alsjeblieft waarom er geen korting is. En hoe je ervoor zorgt dat er korting is. Er is ook een vraag over een abonnement voor een kind. Er is een kinderabonnement uitgegeven, maar in de bus, met de kaart, schrijft hij een weigering. Alvast bedankt voor je antwoord

icon

Beste antwoord door Tochjo 15 June 2023, 20:21

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Dat er geen korting is toegepast op uw reizen, kan verschillende oorzaken hebben. Om te kijken wat er in uw situatie aan de hand is, kunt u het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen uw facturen inzien. Dat kunnen wij niet; deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen en wij hebben geen toegang tot klantgegevens.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Het abonnement Kids Vrij, waarmee uw kind gratis mee kan reizen, is alleen geldig voor de trein. In bus, tram en metro moet uw kind betalen (maar krijgt dan wel korting). U kunt daarvoor saldo op de kaart laden.

Reageer