Hoi
Ik zie mijn abonnement niet terug in mijn account.
Ik heb wel een verlopen OV kaart heeft het daar mee te maken?
Beste antwoord door MoDe
Bekijk origineelHoi
Ik zie mijn abonnement niet terug in mijn account.
Ik heb wel een verlopen OV kaart heeft het daar mee te maken?
Beste antwoord door MoDe
Bekijk origineelBegrijp ik goed dat je een abonnement op een verlopen kaart hebt staan?
Met een betaald abonnement zou je een nieuwe kaart moeten hebben gehad. Blijkbaar is dit niet gebeurd. Je zult niet zelf een nieuwe kaart moeten bestellen bij ov-chipkaart. Als je een abonnement hebt kun je de kosten bij NS declareren.
Neem via de andere kanalen contact op met NS klantenservice om te kijken of jouw abonnement goed gekoppeld is aan jouw MijnNS en om tijdelijk reisrecht/vouchers aan te vragen op basis van jouw abonnement.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.