beantwoord

Abonement wijzigen

• 17 december 2018
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Ik heb aangegeven dat ik mijn Altijd Voordeel abonnement per 24-dec wil wijzigen in een Dal Korting abonnement. Nu ben ik mijn producten gaan ophalen bij zo'n apparaat op het station (NS). Nu log ik in op Mijn NS en staan er geen abonnementen op mijn kaart. Hoe kan dit, het zou toch pas per die datum gewijzigd worden?
Anders had ik gewoon vrolijk nu toch al een dal-korting kunnen hebben in plaats van een altijd voordeel?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 17 december 2018, 11:55

Hallo FelixK en welkom bij de NS Community,

Erg vreemd dat je te zien krijgt dat er geen abonnementen op jouw kaart staan. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om snel te achterhalen wat er aan de hand is. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo FelixK en welkom bij de NS Community,

Erg vreemd dat je te zien krijgt dat er geen abonnementen op jouw kaart staan. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om snel te achterhalen wat er aan de hand is. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer