beantwoord

Abonnement

  • 18 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Hi NS, sinds 01SEP maak ik geen gebruik meer van mijn abonnement. Dit is ook te zien in Mijn NS. Mijn abonnement is beeindigd.
Toch heb ik nu 2 facturen ontvangen. 1 van 09SEP (voor de maand OKT ) en 1 van 10OCT (voor de maand November). Ik denk dat dit een fout is. hoe nu verder? Ik heb jullie een email gestuurd maar geen reactie. En gisteren een herhinnering ontvangen voor de betaling van de factuur gedateerd 09SEP. Maar dit klopt niet.
icon

Beste antwoord door Denice NS 18 oktober 2016, 11:19

Hi Silti. Welkom op het NS Serviceforum!

Vervelend dat je onterecht facturen hebt ontvangen!

Ik wil je aanraden om even contact met ons op te nemen via onze Live Chat, Twitter , Facebook of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief) zodat we dit zo snel mogelijk met en voor je op kunnen lossen. Onze e-mailafdeling heeft helaas een grote achterstand (+/- 6 weken).
Bekijk origineel

2 reacties

Hi Silti. Welkom op het NS Serviceforum!

Vervelend dat je onterecht facturen hebt ontvangen!

Ik wil je aanraden om even contact met ons op te nemen via onze Live Chat, Twitter , Facebook of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief) zodat we dit zo snel mogelijk met en voor je op kunnen lossen. Onze e-mailafdeling heeft helaas een grote achterstand (+/- 6 weken).
Okee, dan zal ik dan even gaan doen!

dank je wel

Reageer