beantwoord

Abonnement

• 6 maart 2019
  • 6 reacties
  • 166 Bekeken

Probeer mijn kaart te verlengen welke vandaag afloopt, maar krijg elke keer een melding probeer het later nog eens. Maar wil morgen wel gewoon weer kunnen reizen zonder problemen.
icon

Beste antwoord door Robert B 6 maart 2019, 13:23

Ik vermoed dat dit om Traject Vrij gaat, want daarbij is al een week storing waardoor verlengen vanuit Mijn NS die melding geeft. Staat bij Producten ook je kaartnummer als 'Onbekende ov-chipkaart'?

Je kunt het wel gewoon bestellen via https://www.ns.nl/abonnementen/traject-vrij.html en moet dan alleen even je gegevens opnieuw invullen.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als het echt niet lukt, kunt u het beste contact opnemen met Klantenservice. 030-7515155. De sociale media zijn wat sneller.
Badge +3
Ik vermoed dat dit om Traject Vrij gaat, want daarbij is al een week storing waardoor verlengen vanuit Mijn NS die melding geeft. Staat bij Producten ook je kaartnummer als 'Onbekende ov-chipkaart'?

Je kunt het wel gewoon bestellen via https://www.ns.nl/abonnementen/traject-vrij.html en moet dan alleen even je gegevens opnieuw invullen.
Hallo Mbeke1964 en welkom bij de NS Community.

Er zijn helaas al langere tijd problemen met het verlengen van abonnementen via Mijn NS. Deze optie is een tijd lang niet beschikbaar geweest en geeft ook de laatste weken weer problemen. Het advies is dan om het abonnement te verlengen via de reguliere website, en niet via Mijn NS.
Ik ben 67 jaren geworden, wil een abonnement voor bejaarde. Wat kan/moet ik kiezen?
Reputatie 7
Badge +3
Dat ligt er maar net aan wat uw reisgedrag is/zal zijn. Op deze pagina vindt u een overzicht van alle abonnementen. Overigens zijn de prijzen die daar getoond worden de normale prijzen. 65-plussers krijgen bij een aantal abonnementen fikse korting.
Als we iets meer weten over uw reisplannen, willen we ook als forumleden graag meedenken 😉
Reputatie 7
Badge +4
Het meest voor de hand liggend is een Dalvoordeelabonnement met keuzedagen. U heeft dan zeven dagen vrij reizen na negen uur, en 40 procent korting bij inchecken in de daluren. Het abonnement kost 52 euro en de keuzedagen 25,50. Samen dus 77,50. U kunt ook kiezen voor keuzedagen eerste klas, die zijn bijna twee keer zo duur, maar het abonnement blijft 52 euro.

Reist u vooral in het weekend, dan is een abonnement op Weekendvrij heel interessant. U betaalt hiervoor per maand 24 euro, eerste klas 30 euro. U heeft dan in het weekend vrij reizen vanaf vrijdagavond half zeven en door de week korting in de daluren, maar geen keuzedagen.

Reist u veel, of maakt u van de gelegenheid gebruik veel te reizen, dan is Dalvrij ideaal. U reist dan altijd vrij, zolang u incheckt in de daluren. Dit kost 45 euro per maand, maar u reist nagenoeg onbeperkt. Eerste klas 71 euro. Ideaal voor veelreizende senioren. Keuzedagen zijn dan niet meer zo zinvol.

Deze aanbiedingen gelden niet voor Flex. U zit aan een klassiek jaarabonnement vast.

Als u ze aanvraagt met een persoonlijke chipkaart, wordt uw korting aan het eind automatisch berekend. U krijgt aanvankelijk hogere bedragen te zien, maar die gelden niet voor u vanwege uw leeftijd.

Dit even als snelle samenvatting. Vraag gerust verder. Kijk vooral ook op de link van mrfreeze hierboven.

Reageer