beantwoord

Abonnement

• 4 september 2019
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Geachte Medewerker,
Ik hebt mijn abonement gewijzigt van altijd voordeel naar NS flex voordeel ,en mijn vraag is ik hebt voor altijd voordeel al betaald ten bedrag van € 23,00 wanneer wordt mijn geld terugbetaald van jullie ,en
met ingaande 01-09-2019 bent ik naar NS flex voordeel overgestapt ,
Graag U reactie met spoed over terugbetaling van mijn geld ten bedrag van € 23,00 naar mijn bankrek
Alvast bedankt
Met vriende;lijke groet
Dhr A.Pollang
icon

Beste antwoord door Jouke NS 4 september 2019, 12:33

Hallo andrepoll en welkom bij de NS Community.

Wanneer je jouw abonnement overzet naar NS Flex wordt je Altijd Voordeel per die datum beëindigd. Je dient een deactivatie op te halen en daarna wordt er een restitutiefactuur aangemaakt. Dit bedrag ontvang je dan zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 dagen, van ons terug. Dat allemaal alleen als je de deactivatie hebt opgehaald. Onze Klantenservice kan voor je controleren of de deactivatie goed is opgehaald. Kom je er zo verder uit?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
In principe krijgt u na een maand Flex een afrekening, waarbij zaken als terugbetaling en reiskosten met elkaar achteraf worden verrekend. NS is inmiddels wat sneller met terugbetalen als ik de reacties van de Flexrijders hier lees, maar of dit beleid bij kleinere bedragen is, weet ik even niet zeker. Het lijkt in ieder geval bij een duur abonnement als AltijdVrij wel te gebeuren en ik verwacht dat er één lijn in aangehouden wordt. @Jouke is nu actief, die kan er zijn licht even over laten schijnen.
Hallo andrepoll en welkom bij de NS Community.

Wanneer je jouw abonnement overzet naar NS Flex wordt je Altijd Voordeel per die datum beëindigd. Je dient een deactivatie op te halen en daarna wordt er een restitutiefactuur aangemaakt. Dit bedrag ontvang je dan zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 dagen, van ons terug. Dat allemaal alleen als je de deactivatie hebt opgehaald. Onze Klantenservice kan voor je controleren of de deactivatie goed is opgehaald. Kom je er zo verder uit?

Reageer