abonnement

• 24 juni 2020
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Ik heb onlangs een nieuwe ov chipkaart besteld met een nieuw abonnement, nu zou die 23 juni van start gaan maar elke keer als ik de bestelling wil ophalen staat er dat er niks klaar staat. Zou u mij hierbij kunnen helpen?

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Als u een nieuwe OV-Chipkaart bij een abonnement hebt besteld, is uw abonnement bij de productie van de kaart al voor u klaar gezet op de OV-Chipkaart. U hoeft dus niet meer langs de automaat om het product nog op te halen.

Bij een kaartautomaat of via uw account op de website ov-chipkaart.nl (als u een account hebt) kunt u controleren welke producten op uw kaart staan. Als u een klassiek (saldo) abonnement hebt staat de naam van het abonnement als een van de producten. Als u een NS Flex abonnement hebt staat 'reizen op rekening' als product op uw kaart en kunt u via uw Mijn NS controleren welk abonnement u precies heeft. 

Mocht uw abonnement onverhoopt toch niet op de kaart staan, kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice

Hoi Laurib en welkom op onze Community! Bedankt voor je hulp, loklok8! Nog een kleine aanvulling. Via je Mijn NS account kun je zien welk abonnement je hebt wanneer je NS Flex hebt (en andere NS abonnementen natuurlijk ook). 

Reageer