Goedemorgen.
Ik reis al jaren met de NS en heb een daluren abonnement dat elk jaar in november word verlengt.
Ik kreeg afgelopen sept een mail waarin stond dat ik €15,- korting kreeg voor het nieuwe abonnementsjaar.
In tussentijd is mijn OVkaart verlopen en kreeg ik een nieuwe….
Nou kreeg ik vandaag weer een email waarin staat dat rond 16 november € 56,- word afgeschreven en ik dus de eerder in een vorige mail genoemde korting niet krijg?
Het bedrag wat op mijn oude OVkaart stond is terug geboekt op mijn rekenening. ( kreeg mail van OV daarover)
Mijn vraag is dus...waarom ik nu ineens geen korting meer krijg?
Groetjes Rianne van Assouw
Beste antwoord door Rizana NS
Beste Riannekuh, en welkom bij de NS Community.
Mooi dat je korting hebt gekregen op het abonnement. Je kunt het beste even contact opnemen met onze klantenservice, zodat zij direct met je mee kunnen kijken.
Het kan zijn dat je het kortingsbedrag nog teruggestort krijgt, maar dat kan ik zo niet met zekerheid zeggen. Als je een privébericht stuurt naar bijvoorbeeld Facebook, dan kijkt een collega snel met je mee om duidelijkheid te geven.