beantwoord

abonnement

• 29 July 2021
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

Hallo wie kan me helpen ik heb abonnement bij ns maar nu zie ik bij me factuur  5 euro abonnement kosten wie kan me antwoord geven waarom dat er staat als ik abonnement heb van 23 euro in de maand wie kan me helpen om dit uit te leggen help !!!!

icon

Beste antwoord door Stijn NS 30 July 2021, 10:50

Bekijk origineel

4 reacties

Goedemorgen Wesley10498 en welkom bij de NS Community!

Je kunt hiervoor het beste contact op nemen met onze Klantenservice, dit platform is in eerste een plek waar reizigers elkaar kunnen helpen. Onze Klantenservice is telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS'). Mijn collega's kunnen dan mee kijken wat er precies aan de hand is!

Dezelfde soort vraag had ik ook. Soms duurt het een paar dagen voordat het tarief is bijgewerkt. Het overzicht wat je direct ziet verandert regelmatig. Dus mijn advies. Bewaar de reisdata en check het later nog eens. Let er op dat je wel telkens goed in- uitcheckt. en zet de optie ‘extra’ aan. Je vergeten uitcheck wordt dan automatisch gecorrigeerd. In mijnNS staat meestal elke 24u na je reis de reishistorie.

Elke maand krijg je een volledig overzicht van je flex-abonnement en de gemaakte reizen.

succes 

Badge +3

Als dit gaat om het tellertje ‘Kosten huidige periode’ in Mijn NS (blauwe balkje) dan kan je dat gewoon negeren want daar staat wel vaker iets dat niet klopt.

Als er iets op een factuur niet klopt, neem contact op met de Klantenservice.

Reputatie 7
Badge +3

Dat telletje klopt vooral niet als je pas je abonnement hebt gewijzigd, die geeft dan nog de kosten van het oude abonnement aan ipv het nieuwe. Nadat je een factuur hebt ontvangen van je nieuwe abonnement met de juiste kosten, is het telletje vaak weer correct wat betreft de abonnementskosten. 

Reageer