abonnement

  • 2 October 2023
  • 6 reacties
  • 84 Bekeken

Ik heb net een abonnement besteld bij jullie alleen krijg ik geen bevestigings mail? Waar kan ik dit inzien 


6 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Comunity!

Had je al NS Flex? Dan hoef je in principe niet op die (tweede) mail te wachten maar kan je in Mijn NS (website) kijken wat er staat, dat is meestal binnen een kwartier wel gewijzigd.

Heb je NS Flex besteld met een ingangsdatum in de toekomst? Dan krijg je op de ingangsdatum een mail dat het voor je klaar staat om op je ov-chipkaart te laden.

Nee ik had nog geen Ns flex! 
ik heb het abonnement traject vrij besteld en dit is het eerste abonnement dat ik ooit bestel. 
alleen heb ik ondertussen nog steeds geen mail hiervan ontvangen en het bedrag is wel afgeschreven van mijn rekening. 

Reputatie 7
Badge +3

Check ook je spamfolder. Je zou wel vrij snel na het bestellen een eerste e-mail moeten ontvangen.

In de spam staat hij ook niet!

Check ook je spamfolder. Je zou wel vrij snel na het bestellen een eerste e-mail moeten ontvangen.

 

Reputatie 7
Badge +4

Bel dan Klantenservice, 030 7515155. Dit abonnement is met Flex. Als het uw eerste Flexabonnement is, moet u het op een automaat even activeren. Weet u zeker dat u nog geen Flex had? In dat geval hoeft u niets te doen. NS houdt een maximale verwerkingstijd aan van een uur, maar doorgaans is het minutenwerk. De boel kan soms ook platliggen.

Badge +3

Voor e-tickets is de norm 20 minuten (staat in de voorwaarden, Klantenservice maakt er zonder blikken of blozen 30 minuten of een uur van) maar dit is natuurlijk wat anders.

Bij ingangsdatum in de toekomst krijg je de mail op de ingangsdatum (en daarna kan je het Flex product ophalen bij een servicepunt zoals een supermarkt of kaartautomaat op een station).

Reageer