beantwoord

abonnement

  • 17 June 2024
  • 5 reacties
  • 93 Bekeken

Hallo. Ik probeer al dagen een flex abonneement te bestellen, maar krijg steevast te melding dat het het niet lukt om de prijzen in de webshop te tonen, met de aansporing het nog eens opnieuw te proberen.

Is er enig zicht op wanneer de webshop weer naar behoren functioneert?

icon

Beste antwoord door Thom 17 June 2024, 15:24

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U kunt als noodgreep ook via Klantenservice bestellen, althans in een aantal gevallen. 030 7515155.

Helaas functioneert de webshop niet altijd optimaal.

Hallo Anja van Bavel en welkom bij de NS Community,

 

Bedankt voor het correcte advies, Thom. Er is geen storing gaande, maar mijn collega's via de klantenservice kunnen in ieder geval het abonnement voor je bestellen.

Reputatie 7
Badge +3

Er is geen storing gaande

 

Vanwaar deze melding? Wat voor hinder zou iemand kunnen ondervinden?

 

We hebben een nieuw systeem waar de klant eigenlijk niks van hoort te merken, maar voor ons is het allemaal nog wat nieuw. Ik zou niet weten wat voor hinder je hiervan kan ondervinden behalve dat ik zelf net ervaarde dat ik per ongeluk een gesprek weg klikte.

Ik ben inmiddels tot volle teveredenheid telefonisch geholpen door de Klantenservice. Dank voor de reacties!

Reageer